Nog steeds grote problemen met WMP (HELP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hallo, ik heb nog steeds grote problemen met mijn WMP, alles al geprobeerd, van verwijderen en nieuw installeren tot de instellingen veranderen maar helpt niet.

De standaard versie in 98se, de7 serie en nu ook met de 9 serie geven dezelfde problemen.

Iemand stuurt mij een klein filmpje van een van de volgende bestanden: mpeg, mpg, wmv, asf of avi ...en wat denk je, ik klik in de mail op openen van het ontvangen bestand....WMP opend en blijft gewoon in beeld stilstaan en doet helemaal niets meer!

Wie weet er nu na 6 maand eindelijk eens raad?

bvd heatseeker

Beste Arjan, klopt al eerder gesteld...maar nog geen bevredigend antwoord ontvangen!

Kan toch of is dit verboden?...en trouwens weet jij een oplossing?

heatseeker

Ik reageer wel maar eigenlijk moet 1 van deze vragen gesloten worden (zie huisregels)

Uit de huisregels

Berichten plaatsen:
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.
Plaats nooit een nieuw bericht met daarin enkel een link naar een ander bericht met jouw probleem.
Als je antwoord geeft op een vraag, ga dan altijd in diezelfde vraag door en plaats daarvoor geen nieuw bericht.
Let erop welke knop je gebruikt!
Plaats je bericht in 1 keer in de juiste sectie. Kijk goed welkie sectie je nodig hebt, en plaats niet elke vraag in diversen
(i.v.m. overzichtelijkheid).
Plaats geen off-topic berichten in een thread. Als je over iets anders wil praten, open dan een nieuw bericht. Met off-topic berichten bedoelen we berichten die niet over het 'hoofdonderwerp' (de vraag) gaan.
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

In die andere. Heb voor deze al een slotje aangevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan