nog steeds vastlopen computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richardhoutman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Tot nu van alles geprobeerd zie eerdere berichten maar nog steeds niet de juiste tip, blijft vastlopen na geheugen test.
Bij opstarten na geheugen test blijft op wait staan.
Jumper voor reset bios geprobeerd heeft in het begin wel effect gehad maar lukt nu niet meer.
Probleem kwam snel weer terug.
Kom niet meer in de bios ook niet F1, F2, F10 of Del of door toets ingedrukt te houden.
Als ik Del indruk stopt wel geheugentest aftelling en spring naar volledig geheugen maar verder aleen wait.
Harde schijven in andere computer geprobeerd daar zijn ze wel te benaderen.
Voeding omgewisseld geen effect
Bios defect? mainboard of processor?Hoe kun je dit onderzoeken?
Uiterste geval wil ik een gebruikt mainboard en processor kopen.
Algemene vraag wat is de snelste processor welke nog in een AT kast 200W past????
Bij voorbaat dank voor de juiste oplossing

Met vriendelijke groeten Richard

Graag bij je oude topic blijven! dit is crossposten...:evil:

Geplaatst door Richardhoutman
Tot nu van alles geprobeerd zie eerdere berichten maar nog steeds niet de juiste tip, blijft vastlopen na geheugen test.
Bij opstarten na geheugen test blijft op wait staan.
Jumper voor reset bios geprobeerd heeft in het begin wel effect gehad maar lukt nu niet meer.
Probleem kwam snel weer terug.
Kom niet meer in de bios ook niet F1, F2, F10 of Del of door toets ingedrukt te houden.
Als ik Del indruk stopt wel geheugentest aftelling en spring naar volledig geheugen maar verder aleen wait.
Harde schijven in andere computer geprobeerd daar zijn ze wel te benaderen.
Voeding omgewisseld geen effect
Bios defect? mainboard of processor?Hoe kun je dit onderzoeken?
Uiterste geval wil ik een gebruikt mainboard en processor kopen.
Algemene vraag wat is de snelste processor welke nog in een AT kast 200W past????
Bij voorbaat dank voor de juiste oplossing

Met vriendelijke groeten Richard

Ik ken jou probleem, want ik heb er zelf ook met te maken gehad.
Ik heb de vorige berichten niet gelezen, maar bij mij gebeurde het bij een nieuwe pc.
Na veel gedoe heeft de leverancier het geheel in een nieuwe kast gebouwd, en het probleem is 100% verholpen.
voor sommige problemen is er niet aan te geven wat precies de oorzaak is, maar dit heeft bij mij geholpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan