joerivlasselaer
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 aug 2012
- Berichten
- 1
Hallo,
Nieuw op dit forum, en reeds een boel berichten erop nagelezen, echter niet gevonden wat ik zocht.
kort samengevat:
Ik heb 1 excel lijst met daarin x-aantal verschillende kolommen (klantnummers/omzetten/bezoeken/etc.)
In deze lijst maak ik aantekeningen (contactpersonen / opmerkingen / kleuren / etc.)
elke maand krijg ik dezelfde lijst (zonder opmerkingen en zonder mijn aantekeningen) terug, maar aangevuld met nieuwe klantnummers.
Nu zou ik dus elke maand de nieuwe lijst willen bijvoegen aan de eerste lijst. (eigenlijk alle nieuwe klantnummers met de bijhorende data van de verschillende kolommen)
NB kolommen blijven hetzelfde in beide lijsten......
Geen voorbeelden kunnen uploaden vanwege een restrictie hier op het werk.....
help aub...
Nieuw op dit forum, en reeds een boel berichten erop nagelezen, echter niet gevonden wat ik zocht.
kort samengevat:
Ik heb 1 excel lijst met daarin x-aantal verschillende kolommen (klantnummers/omzetten/bezoeken/etc.)
In deze lijst maak ik aantekeningen (contactpersonen / opmerkingen / kleuren / etc.)
elke maand krijg ik dezelfde lijst (zonder opmerkingen en zonder mijn aantekeningen) terug, maar aangevuld met nieuwe klantnummers.
Nu zou ik dus elke maand de nieuwe lijst willen bijvoegen aan de eerste lijst. (eigenlijk alle nieuwe klantnummers met de bijhorende data van de verschillende kolommen)
NB kolommen blijven hetzelfde in beide lijsten......
Geen voorbeelden kunnen uploaden vanwege een restrictie hier op het werk.....
help aub...