nogmaals spellingchecker gebruiken in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marl1

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
ik wil de spelling nogmaals checken van een document, maar dan wordt er gezegd dat het al gebeurd is.
Hoe los ik dit op?
Ik heb het volgende al geprobeerd:
woord erin gezet en er weer uitgehaald, de spellingschecker aangezet: spellingcontrole is compleet.
idem dito met spaties en returns.
Ik heb het bestand in een leeg document opgeroepen± idem dito

Ik snap niet precies wat je gedaan hebt maar als je spellingscontrole hebt uitgevoerd en deze heeft alle fouten eruit gehaald en je start hem weer opnieuw op krijg je inderdaad gelijk "spellingscontrole is compleet"

als er geen fouten worden aangetroffen, krijg je dacht ik gewoon te zien dat het goed is. Zet er is euh.

huisen in ofzo, of verzin ff een verkeerd nederlands woord. Niet 2 letters omdraaien want bij sommige woorden veranderd Word (iig bij mij) dat automatisch

neit wordt dan veranderd naar niet

soort van opgelost

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie(s).
Ik heb het document in zn geheel geselecteerd en de Taal opnieuw ingesteld op nederlands. Toen werd het document wel weer door de spellingchecker gecontroleerd.

Hihi...nou ben ik toch wel nieuwsgierig hoor.
Je voert een spellingscontrole uit en die lost van alles op en klaar...toch? Waarom wil je dan nog een keer controleren??
Ben gewoon nieuwsgierig hoor of mis ik iets?

er zijn meerdere redenen om te willen wat ik wil ;-).
In dit geval was het feit dat er op totaal negeren was gedrukt terwijl het woord wel vaud gespeld was.
Op zich zou het moeten werken dat als je het bestand gesloten hebt en opnieuw oproept de spellingschecker de genegeerde woorden tijdens de eerste sessie opnieuw laat zien (toch?).
Met dit specifieke document bleek ook nog eens dat er hele stukken op onverklaarbare wijze gemarkeerd stonden als Geen Controle.
Voldoende antwoord zo?
Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan