Nokia 3310 in het buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Ik had een Nokia 3310 met een pre-paid kaard van Libertel.

Hiermee kon ik altijd bellen in Belgie.

Nu heb ik een nieuw, 2e hands toestel (weer een Nokia 3310), maar dan SIM-lock vrij.
Het probleem is echter dat zodra ik in Belgie ben ik geen contact meer krijg met een Belgische provider.

Ik krijg dan de melding: toegang geweigerd / registreren simkaart mislukt.

Hoe kan ik dit oplossen ??

Jacco

Wil je vanuit het buiteland bellen met libertel bel dan

00316xxxxxxxx

Geplaatst door Sjord
Wil je vanuit het buiteland bellen met libertel bel dan

00316xxxxxxxx

Ik denk dat het gaat om het registreren van de Vodafone/Libertel simkaart bij een Belgisch netwerk.

Het probleem is dat ik uberhaupt niet eens kan bellen omdat ik geen netwerk kan kiezen.

Bij het zoeken van de netwerken krijg ik diverse mogelijkheden maar alle worden geweigerd.

Jacco

Ik denk dat het gaat om het registreren van de Vodafone/Libertel simkaart bij een Belgisch netwerk

Bij het selecteren van ORANGE kreeg ik de melding dat de registratie van de SIM-kaart was mislukt.

Ik had er met mijn andere toestel, niet simlock vrij, nooit last van . Of heeft dat simlock vrij er niets mee te maken.

Jacco

Volgens mij kan dit niet aan je toestel liggen. Neem eens contact op met Vodafone.

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Even afwachten tot dinsdag maar ...........

Jacco

Je kunt nu ook bellen, dus maar even gedaan.

Sinds kort kun je nog maar met één andere Belgische provider bellen en dat is Proximus.

De andere werken niet samen met Vodafone.

Ik dacht dat ik Prosimus ook had geprobeerd maar dit had misschien een slecht ontvangst in het stukje Belgie waar ik was.

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan