nokia 5130 xpresmusic wap/gprs doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

carel23

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
ik heb op de site gekeken van mijn provider en daar kan je je mobiel opzoeken en je GPRS instellingen opvragen alleen mijn mobiel staat daar niet bij ik heb een mail gestuurd maar daar kreeg ik dat ik dit moest invullen op mijn mobiel

Onderstaande instellingen dient u in uw toestel te zetten.
Naam instellingen :Emobiel WAP
Homepage :http://www.emobiel.nl
IP-adres :212.45.53.91
Port :8080
GPRS toegangspunt :ipaccess.nl
Username :belsafe
Password :click15

maar ik kan nergens dat ip aders en de port invullen
zonder die dingen doet hij het niet en zegt die verificatie packet gegevens mislukt

Laatst bewerkt:
als ik het goed begrijp wil je dus internetten op je mobiel?
welke provider heb je?

ja emobiel dat is een familie abonnement

Laatst bewerkt:
"Voordat u van GPRS gebruikt kunt maken, heeft u een toestel nodig dat geschikt is voor GPRS en dat goed staat ingesteld. Hoe u dat doet, verschilt per apparaat. Raadpleeg de handleiding van uw mobiele telefoon voor meer informatie. Daarnaast dient u zich aan te melden voor GPRS via www.mijnemobiel.nl of door contact op te nemen met onze klantenservice op 0900 – 5002024"

Heb je je op www.mijnemobiel.nl aangemeld? Want waarschijnlijk kun je via daar ook je gegevens opvragen!

is geschikt
dan via mijn pagina heb ik al gedaan alleen daar staat mijn mobiel niet bij toen heb ik ze gemaild en toen kreeg die mail die boven aan staan dat ik dat moest invoeren op mijn mobiel

Laatst bewerkt:
Packet-gegevens
General Packet Radio Service (GPRS) is een netwerkdienst die mobiele telefoons in staat
stelt gegevens te verzenden en te ontvangen over een IP-netwerk (Internet Protocol).
Als u wilt instellen hoe u deze dienst wilt gebruiken, selecteert u Menu >
Instellingen > Connectiviteit > Packet-gegevens > Packet-gegev.verb. en
maakt u een keuze uit de volgende opties:
● Wanneer nodig — alleen een verbinding voor packet-gegevens tot stand brengen
als een toepassing deze verbinding nodig heeft. De verbinding wordt gesloten
wanneer de toepassing is beëindigd.
● Altijd online — automatisch een verbinding met een netwerk voor packetgegevens
tot stand brengen wanneer u de telefoon aanzet.
Instellingen

dat staat in de handleiding, maar daar kun je niet alles invullen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan