Nokia 6230 of SonyEricsson K700

Status
Niet open voor verdere reacties.

salves

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2005
Dag mensen,

ik zoek eigenlijk een GSM waarmee ik adressen kan bewaren en waarin ook een agenda zit die synchroniseerbaar is met de PC.
Momenteel twijfel ik nog tussen de Nokia 6230 en de SonyEricsson K700. Ook de Nokia 6600 is eventueel een optie.
Hebben jullie bepaalde ervaringen met één van deze toestelllen. Naar welk toestel gaat jullie voorkeur en waarom ?
Alvast bedankt hoor....

Ik gebruik nu zo'n 2,5 jaar de 6100 van Nokia.
Prima ding. De software zal zo'n beetje hetzelfde zijn als van de 6230.
PC suite(software) van Nokia is zeer gebruiksvriendelijk. Inpluggen, synchroniseren en klaar.
Heb geen ervaring met Sony.

Fonz :thumb:

heb zelf altijd een 6310i gehad en nu een 6230.. heb geen ervaring met Ericsson..

Kan de 6230 aanbevelen... op kantoor gebruik ik Lotus Notes i.c.m. een Bluetooth verbinding welke ik goed kan synchroniseren met de Nokia.. Zeer gebruiksvriendelijk! Zelfs het favorieten menu is in te stellen naar je eigen wensen.. Verder kan je langs twee wegen synchroniseren: via computer naar telefoon én andersom.. verder kan je veel adressen / contacten kwijt. Wel een back-up maken via PC-suite!

succes!

Ariekan, je vernoemt daar die backup. Heb je zelf soms al gehad dat de telefoon gegevens verloren was ???

neen, gelukkig niet... ik zeg het meer om het feit dat GSM's vaak gestolen worden / of kapot kunnen gaan: wanneer je een back-up hebt, is het zeer gemakkelijk om snel weer op orde te zijn..

het gebruik van de telefoon heeft bij mij geen storingen of uitval opgelopen... :thumb:

BESLIST

Hoi mensen...

bedankt voor jullie reaktie...
ik heb me ondertussen een K700 aangekocht.
De doorslag was welliswaar de aanbieding waarin ik voor 300euro een k700 + bluetooth headset had.
Ik gebruik ondertussen mijn telefoon met Outlook en synchroniseer de contacten, en dat loopt vlotjes. Dus tot hiertoe, goed toestelletje..

Je weet ook dat bluetooth zo onveilig is als de *****?

Fonz
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan