helmus
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mei 2001
Ik heb een Nokia 6230i GSM.
Op mijn pc. is een Bleutooth stick geinstalleerd.
Als ik naar het configuratiescherm ga en op het ikoontje van Bleutooth apparaten klik, krijg ik een scherm te zien waar ik een apparaat kan toevoegen.
Nadat ik op toevoegen klik krijg ik een scherm met een verhaal en moet ik een vinkje zetten voor de vraag Mijn apparaat is ingesteld en kan worden gevonden.
Als ik dat doe en vervolgens op volgende klik, krijg ik een scherm te zien waarin ernaar een apparaat word gezocht.
Op een gegeven moment verschijnd erin dat scherm Nokia 6230i
Nieuw apparaat
(mijn gsm dus)
Als ik deze selecteer en vervolgens op volgende klik, krijg ik een scherm waarin je het apparaat een sleutel kunt gegeven dat je toe wilt voegen.
In dat scherm heb ik ervoor gekozen om zelf een sleutel te kiezen.
De sleutel (naam) die ik gebruik is het zelfde als de naam van de kaart in de gsm.
Vervolgens klik ik op volgende, als ik dat doe krijg ik op de gsm de meldingKoppelen met? Toshiba.
Als ik dan op de gsm op OK klik, krijg ik de melding
Wachtwoord invoeren
Als ik dat doe krijg ik keer op keer de melding
Koppeling mislukt
Wat kan ik fout doen?
Graag hulp.
b.v.d.
Op mijn pc. is een Bleutooth stick geinstalleerd.
Als ik naar het configuratiescherm ga en op het ikoontje van Bleutooth apparaten klik, krijg ik een scherm te zien waar ik een apparaat kan toevoegen.
Nadat ik op toevoegen klik krijg ik een scherm met een verhaal en moet ik een vinkje zetten voor de vraag Mijn apparaat is ingesteld en kan worden gevonden.
Als ik dat doe en vervolgens op volgende klik, krijg ik een scherm te zien waarin ernaar een apparaat word gezocht.
Op een gegeven moment verschijnd erin dat scherm Nokia 6230i
Nieuw apparaat
(mijn gsm dus)
Als ik deze selecteer en vervolgens op volgende klik, krijg ik een scherm waarin je het apparaat een sleutel kunt gegeven dat je toe wilt voegen.
In dat scherm heb ik ervoor gekozen om zelf een sleutel te kiezen.
De sleutel (naam) die ik gebruik is het zelfde als de naam van de kaart in de gsm.
Vervolgens klik ik op volgende, als ik dat doe krijg ik op de gsm de meldingKoppelen met? Toshiba.
Als ik dan op de gsm op OK klik, krijg ik de melding
Wachtwoord invoeren
Als ik dat doe krijg ik keer op keer de melding
Koppeling mislukt
Wat kan ik fout doen?
Graag hulp.
b.v.d.