Nokia 6300 Toestelcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Hoi, ik heb een klein probleem denk ik.
Ik wilde afgelopen vakantie mn telefoon in het buitenland aanzetten, ik moet vervolgens een 1 voor mn pincode intoetsen(toestel/provider weet dat ik dan in het buitenland ben, heeft iets te maken met omschakeling naar ander netwerk ofzo)
En dan komt de melding TOEGANGSCODE invoeren, en daar gaat het mis: het is niet de standaardcode die volgens de gebruiksaanwijzing moet zijn.

Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Een andere SIMkaart van dezelfde aanbiede/providerr in mijn telefoon gaat ook vragen om die bewuste code ...

Whittey

Provider= Tele2/T-mobile met een abbo ..

Laatst bewerkt:
Toestelcode staat meestal op de accu. En anders meot je Tele 2 even bellen. Die geven je een nummer, en als je dat belt (gratis) dan zie je je toestelnummer. Heb ik ook gehad. Maar ik zat bij T-Mobile.

Ik moet eigenlijk een beetje specifieker zijn, ik lees nu net dat het de TOEGANGSCODE is, zoals beschreven op blz 8 van de gedrukte gebruiksaanwijzing

Hoe bedoel je:" wat raar dat je er nu mee komt?" Ik ben net een week terug van vakantie .. en het probleem deed zich daar voor het eerst voor ..

Ik wil de vraag toch nog es onder de aandacht brengen, iemand nog een suggestie?
Is bijvoorbeeld deze code eraf als ik het toestel laat unlocken (terwijl deze simlock vrij is.. worden er bij het unlocken ook nog andere dingen gewist.gereset?)

heb je al 4 x nul geprobeerd code simkaart of 12345 code tel.
anders bellen met tele 2

4x een nul heeft geen resultaat, net als 12345 ...
Dan toch maar Tele2 bellen.

Bedankt voor de hulp.

Het is inmiddels opgelost, een goede unlocker heeft het probleem opgelost!

Whittey

Het is inmiddels opgelost, een goede unlocker heeft het probleem opgelost!

Whittey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan