Nokia 6303i classic

Status
Niet open voor verdere reacties.

groen1

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2014
Ik heb een nokia 6303i classic van telfort die beveiligd is met simlock. Nu heb ik een goedkoop sim only abonnement van Tele2. Maar als ik de sim kaart in mijn nokia 6303i classic zet dan kan hij het niet lezen. Ik moet hem eerst de simlock vrij maken. Bij de Telfort kan ik de unlock code niet meer aanvragen, want mijn abonnement is lang geleden vervallen en daarna heb ik de telefoon een tijdje niet gebruikt. Weet iemand hoe ik mijn nokia 6303i classic kan unlocken? De simlock verwijderen?

:confused: ALS mobiel niet kaduuk is en je inderdaad ( ? ) geen Unlock code meer aanvragen kan, dan kan je altijd proberen bij plaatselijke mobieltjes zaak van-alles-en nog wat :D unlocken of Sim Lock Vrij maken vragen ..
Vandaag is Absoluut SimLock Vrij een mobiel maken niet verboden en bijna elke provider bij eigen producten of mobiel toestellen moet die na afloop van een abonnement-en toestaan, uiteindelijk elke provider heeft ook eigen tips hoe je betreffende toestel simlock vrij kan maken die kan je alleen maar bij Google en bij eigen provider zelf uitzoeken, als je intypt simlock vrij maken bij KPN bijv..
Maar uiteindelijk dit omdat geen geheim meer is kan je, absoluut ( ALS je handig ook bent ! ! ) zelf doen en je kan van een betrouwbare bron en aanbod software voor simlock vrij maken kopen ...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je tekst en uitleg, ik weet dat er winkeltjes zijn die simlock vrij kunnen maken. Maar ik bedoel er moet toch ook een andere manier zijn waar ik zelf mijn toestel simlock vrij kan maken? b.v. via internet. alleen ik weet de site niet waar ik terrecht kan.

:) Maar een tip vragen voor simlok vrij te maken bij toestel-provider ( of bij wie je abonnement had ? ) kost niets, en bij de winkel moet je wel betalen ongv. 10/12 € ongv.
En als je zelf bij Google intypt naam van je toestel en ook simlockvrij bij betreffende provider maken krijg je wel ook stap voor stap uitleg hoe je dat doen moet, of je gewoon naam van toestel intypt en langs simlok vrij maken zet kom je tegen tig-talen tips en aanbod's met softwares welke je bestellen voor betreffende toestel kan ..

P.S. Toestel simlokvrij bij een provider vragen kan je alleen maar als maar ook toestel oorspronkelijk van deze provider is ..

Laatst bewerkt:
Ik zat bij de Telfort, maar dat is heel lang geleden. Ik probeer via google maar het lukt mij nog steeds niet.

Laatst bewerkt:
@ groen1,

Ik heb je vraag verzet naar deze rubriek waar deze beter op zijn plaats staat.

Ik zat bij de Telfort, maar dat is heel lang geleden. Ik probeer via google maar het lukt mij nog steeds niet.

Maar dan kan je ook ev. Telfort help-desk bellen voor tip hoe je Nokia 6303i classic simlok-vrij maken kan of moet, in verleden ik heb ook zo mijn Nokia N95 8GB via vodafone helpdesk( hebben ze mij e-mail met stap-voor stap instrukties opgestuurt ) simlok vrij gemaakt ..
Als je zelf simlok vrij wil maken natuurlijk bij Google moet je intyppen Nokia 6303i classic simlokvrij maken :D

Kijk even bijv. dit -->> https://www.t-mobile.nl/toestelhulp...mlock-verwijderen/usecase/simlock-verwijderen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan