hjvandijke
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2002
- Berichten
- 58
Tros radar
Ik had hetzelfde probleem. Ik had een Sitecom USB dongel. Heb toen een berichtje gedaan naar Sitecom. Kreeg onderstaande terug. Heb toen direct een mailjte gedaan naar Tros Radar. Als jullie dat nu ook doen.....
http://www.trosradar.nl
LS, Helaas werkt de Nokia 6310i met geen enkele Bluetooth adapter op dit moment. Dit komt omdat Nokia een extra beveiligingsprotocol heeft ingebouwd in hun eerdere Bluetooth toestellen en deze niet overeenkomt met de Bluetooth standaard. Het initiele plan van Nokia was om op deze manier er voor te zorgen dat Nokia toestellen alleen met Nokia Bluetooth adapters zou werken maar om een voor ons onbekende reden heeft Nokia deze Bluetooth adapters nooit geproduceerd. Dit heeft dus tot gevolg dat op dit moment geen een Nokia toestel (behalve de 7650) goed samenwerkt met Bluetooth. Ik raad u aan om eens contact met Nokia op te nemen om te zien welke Bluetooth adapters zij aanraden en/of wannneer zij met een oplossing komen voor dit probleem.
Vriendelijke groeten,
Robert den Hertog Technical Support Sitecom Europe BV
Ik had hetzelfde probleem. Ik had een Sitecom USB dongel. Heb toen een berichtje gedaan naar Sitecom. Kreeg onderstaande terug. Heb toen direct een mailjte gedaan naar Tros Radar. Als jullie dat nu ook doen.....
http://www.trosradar.nl
LS, Helaas werkt de Nokia 6310i met geen enkele Bluetooth adapter op dit moment. Dit komt omdat Nokia een extra beveiligingsprotocol heeft ingebouwd in hun eerdere Bluetooth toestellen en deze niet overeenkomt met de Bluetooth standaard. Het initiele plan van Nokia was om op deze manier er voor te zorgen dat Nokia toestellen alleen met Nokia Bluetooth adapters zou werken maar om een voor ons onbekende reden heeft Nokia deze Bluetooth adapters nooit geproduceerd. Dit heeft dus tot gevolg dat op dit moment geen een Nokia toestel (behalve de 7650) goed samenwerkt met Bluetooth. Ik raad u aan om eens contact met Nokia op te nemen om te zien welke Bluetooth adapters zij aanraden en/of wannneer zij met een oplossing komen voor dit probleem.
Vriendelijke groeten,
Robert den Hertog Technical Support Sitecom Europe BV