nokia 7370

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra39

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Wordt hellemaal gek van dit toestel,heb het boekje al tienduizend keer door gekeken en gedaan wat ik moet doen .ik heb problemen met bluetooth hij staat wel aan en kan ook apparaten vinden maar geen contact ermee maken .kan niet in een ander mans tellefoon bladeren terwijl het andere aparaat wel aan staat en toestemming geeft.
ik heb eeb praypai van orange ligt het daar mischien aan.
ik wilde via jamba .nl een ringtone dowloaden deze komt ook niet aan .
het toestel is van mijn dochter ,ik heb op mijn eigen mobiel leuke mp3 nummers en wil die naar haar sturen die ik gedowload heb maar ook dit lukt niet heel vreemd allemaal kom net van eeen winkel vandaan daar ga ik dus nooit meer naar toe de service is k.. met peren.
nu ga ik zo naar de kpn winkel verder op en hopelijk kunnen ze me daar wel helpen ,moet ik dan maar een abbonement nemen maar daar moet het toch niet aan liggen.:evil:

Hoe staat de status van je telefoon en die van je dochter? BIj de 7370 onder Menu Instellingen Connectiviteit Bluetooth Instellingen wat staat daar? Verborgen of Waarneembaar?

ben vanmiddag in de orange winkel geweest en bluetooth werkt gewoon , dus dat probleem is opgelost
bedankt allemaal
nu bluetooth op de pc aan de praat krijgen maar dat moet ik ergens anders plaatsen denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan