Nokia 7600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 dec 2000
Berichten
2.128
Ik zit eraan te denken om binnekort de Nokia 7600 te nemen aangezien m'n abbonement binnekort verloopt en dan dat toestel te kiezen als verlenging!

Alleen zat ik met een klein vraagje over het toestel en hoopte dat misschien iemand dat hier zou weten....

Er zit dus een mp3 speler in het toestel alleen nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is, om de mp3's die je op je telefoon hebt te gebruikeh als ringtone!???

Ik hoop dat iemand hier wat van weet....

Bij voorbaat dank!

Killer
 
Ja dat kan. Hij staat uitgebreid beschreven op de Nokia site.
 
Jah heb alle info er al over opgedaan! alleen op de nokia site werd niet verteld of het mogelijk was om de mp3's als ringtone te laten functioneren....

Hij is nieuwprijs rond de 699 ofzow denk ik! maar ik neem hem bij m'n verlenging van m'n vodafone 180 (2 jarig) abbonement en dan kost hij me nix :)
 
Hmm idd ik zie het staan! nooit zien staan dat! denk omdat ik de page in het NL kijk.... in NL versie nameljik nooit zien staan! maar bedankt voor je info!

Tis nog ff wachten op vodafone! Het toestel is namelijk al wel in de winkel te koop maar via de verkoopafdeling van vodafone telefonisch is het toestel nog niet beschikbaar... moet in april beschikbaar bij hun zijn hopen ze.... dus nog ff afwachten! en anders hebben hun pech! 13 mei is m'n abbo afgelopeh en dan ga ik anders wel ff langs de phonehouse of wat ook en haal ik daaar het toestel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan