Beste Forum leden.
Hopelijk kan iemand me helpen met deze vraag of kan me een tip geven.
Ik bezit een Nokia C5-00, en is vorige week 3 jaar oud geworden.
De toestel is altijd perfect geweest zonder problemen en is een ideale zaken telefoon.
Sinds kort heb ik een opstart probleem : het scherm start regelmatig niet op.
Bij het opstarten (indrukken van de aan knop) voel ik getril die ik altijd voelde als ik deze aanzet, en dan dat er na een paar seconden de scherm aanstaat (licht, menu).
Soms (niet altijd) is dit niet het geval na het getril komt er geen beeld of teken van leven van het scherm.
Ik doe dit een paar keer en heb het ook geprobeerd om de accu eruit te halen en dan er opnieuw in plaatsen.
De toestel krijg ik regelmatig aan door hem eerst aan het netstroom te verbinden, en dan werkt die weer gewoonlijk normaal en kan weer van de stroom af.
De toestel is niet leeg, want ik had het gisteren nog opgeladen.
Maar ik vraag me af wat er aan de hand is.
voor de zekerheid maar een back-up gemaakt voor het geval dat...
Kan iemand me hiermee verder helpen ?
Alvast Bedankt
Met Vriendelijke Groeten
Hopelijk kan iemand me helpen met deze vraag of kan me een tip geven.
Ik bezit een Nokia C5-00, en is vorige week 3 jaar oud geworden.
De toestel is altijd perfect geweest zonder problemen en is een ideale zaken telefoon.
Sinds kort heb ik een opstart probleem : het scherm start regelmatig niet op.
Bij het opstarten (indrukken van de aan knop) voel ik getril die ik altijd voelde als ik deze aanzet, en dan dat er na een paar seconden de scherm aanstaat (licht, menu).
Soms (niet altijd) is dit niet het geval na het getril komt er geen beeld of teken van leven van het scherm.
Ik doe dit een paar keer en heb het ook geprobeerd om de accu eruit te halen en dan er opnieuw in plaatsen.
De toestel krijg ik regelmatig aan door hem eerst aan het netstroom te verbinden, en dan werkt die weer gewoonlijk normaal en kan weer van de stroom af.
De toestel is niet leeg, want ik had het gisteren nog opgeladen.
Maar ik vraag me af wat er aan de hand is.
voor de zekerheid maar een back-up gemaakt voor het geval dat...
Kan iemand me hiermee verder helpen ?
Alvast Bedankt
Met Vriendelijke Groeten