Nokia E65 leest Micro SD kaart niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnit

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Hoi,

ik heb laatst een Micro SD kaart van 4 GB gekocht. nu heb ik hem in mijn mobiel (Nokia E65) gedaan en wilde er bestanden op zetten, maar dan zegt mijn mobiel "geheugenkaart beschadigd". als ik probeer mijn geheugenkaart te formatteren op mijn mobiel lukt dat ook niet. Hij is geformatteerd via een andere mobiel, maar als ik hem weer in mijn mobiel stop, krijg ik weer hetzelfde probleem. Kan iemand helpen? waarschijnlijk ligt het dan aan mijn mobiel toch? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Merijn rijk

Ik heb geen andere. Maar deze doet het wel in een andere mobiel.

Hoi,

Weet je zeker dat je telefoon wel 4 gb ondersteund?

Ik weet dat mijn tel. geen 4 gb ondersteund. (samsung sgh g600) Ik kreeg toen dezelfde melding namelijk. Probeer het eens met een 2 gb kaartje! Deze zal het waarschijnlijk wel doen. Mocht ie wel 4 gb ondersteunen, moet je misschien even naar de klantenservice bellen.

Hee,
Ik ga gelijk even kijken. hoe kom je erachter of je mobiel wel/niet 4Gb ondersteunt?
MvG Merijn

Hoe je daar achter komt? Ik had wel 3 verschillenden kaartjes gebruikt. Deze deden het alle 3 niet. Volgens mij moet het ook in je gebruikershandleiding of boekje staan. Misschien staat het wel op de site van de fabrikant van nokia? Toen ik een 2 gigs kaartje probeerde werkte deze gelijk. Gewoon ff zoeken naar info op google of bij nokia. Anders gewoon proberen.

In de gebruikershandleiding staat dat hij FAT16 en FAT32 ondersteunt. volgens mij is FAT32 groter dan 2GB. Weet iemand daar iets meer van? Maar ik ga het wel even proberen met een 2GB kaartje, badankt Chico79!

In dit verhaal haal ik uit dat deze tel. géén 4 gb ondersteund! Echter dit was in 2007. Misschien is er een firmware upgrade dit dit wel mogelijk maakt. je zult hiervoor naar de nokia site moeten gaan.

Zoniet zul je het met 2 gb moeten doen.

oke, hardstikke bedankt voor de hulp!
Gr. Merijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan