Nokia E71 Synchroniseren Met Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietprobleem

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
279
Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn Nokia E71 kan synchroniseren met outlook 2007 en dan met name de agenda.
PC Suite en Ovi geprobeerd van Nokia en de contacten gaan wel maar ik krijg op geen enkele manier de agenda over.
Is er een manier om rechtstreeks contact te krijgen tussen outlook en de telefoon ?
PC Suite heeft wel een agenda maar ik na de agenda van outlook er niet mee inlezen om daarna over te zetten.
Wie helpt mij verder ?

Hoor het graag.
 
Hoi,

Hier heb je dus een typisch 'Outlook-probleem'.
De directe synchronisatie tussen je Nokia en Outlook kan niet. Daar heb je altijd pc-suite voor nodig.
Ik kijk nog ff verder of je via deze 'suite' ook de agenda kan synchroniseren, maar ik betwijfeld het.

Zelf heb ik om die reden eerst altijd een lossa pda gehad (HP Ipaq) en sinds kort een mobiel met Windows mobile, waarmee het wel soepel werkt.

In de handleiding van PC-suite staat dat ook de agenda-items van Outlook gesynchroniseerd zouden moet kunnen worden (vanaf pagina 20).
Volg de stappen in de handleiding nog eens ......
 
Laatst bewerkt:
Heb de handleiding van PC Suite eens doorgelezen vanaf pagina 20 en inderdaad,
Je leest er snel overheen maar als je de aanwijzingen volgt kan je inderdaad stap voor stap een soort "profiel" maken vanuit welke map van outlook pc-suite de gegevens moet halen om daarna te syncen.
Map aangeven van, contactpersonen, taken, agenda, enz.
Klik op synchroniseren en........................
Daar gaat 'ie !
(niet vergeten de telefoon aan te sluiten uiteraard)

Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan