Nokia E71 verbinding probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hezingen

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Goedemiddag,

ik heb een nokia E71 die na het ophalen van de email niet de verbinding met de server verbreekt. Heb het bij collega's met een zelfde toestel nagekeken en zij hebben hetzelfde.

Kan iemand mij hier helpen dit op te lossen.

Groet Rob

Ik heb het zelfde probleem... Helaas... En ik begin er een beetje moe van te worden:mad:
Als het zo door gaat weet ik niet wat ik met dit toestel ga doen. Want hiervoor had ik het gekocht!

hoi ik heb regelmatig het zelfde probleem met de nokia E72, als je in je inbox zit en je gaat uit je mail via het ophanghoorntje sluit hij de internet verbinding wel af, als je dit doet via de terug optie blijft hij de verbinding instant houden.
je kan zien als je het Home tekentje inhoudt welke programmaś actief zijn, daarna kun je deze afsluiten.

Nee, ondanks dat de applicatie niet open blijft als je Home-knopje ingedrukt houdt, blijft de e-mailfunctie gewoon werken. Af ent toe, als hij bijvoorbeeld mailtjes binnen probeert te houden, wordt hij weer in tact gehouden.

Je hebt wel verbinding dus.

heb je al geprobeerd om via de opties in je mailbox, instellingen, mailbox instellingen, wanneer synchroniseren, alle verbindingsdagen uit te zetten, dan zal hij alleen mail ophalen indien je in je inbox komt. ook kun je eventueel de interval uitzetten, of op handmatig.

als dit niet werkt kun je ook nog proberen als je dat al niet hebt gedaan een update te draaien van je nokia via bed. paneel --> telefoon --> sw update, probleem bij mij was dat ik dan wel opnieuw mijn mailbox moest aanmaken.

gr martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan