Nokia Email Messaging Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sancak17TR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Berichten
3
Hallo allen,

Ik heb nu weer een ander probleem: sinds vandaag kan ik mijn Nokia Messaging niet meer gebruiken omdat ik een e-mail heb gekregen van Nokia:

Geachte klant van Nokia Messaging,

Onlangs heeft onze e-maildienst geen verbinding kunnen maken met uw e-mailserviceprovider waardoor er geen e-mail kon worden afgeleverd op uw telefoon.

Dit kan een van de volgende oorzaken hebben:

1. U hebt het e-mailwachtwoord voor uw e-mailadres gewijzigd via uw serviceprovider. In dat geval moet u uw account voor de dienst Nokia Messaging bijwerken met uw nieuwe wachtwoord. E-mailberichten worden hierna afgeleverd op uw telefoon.

2. De server voor uw e-mailaccount is uitgeschakeld. Neem contact op met uw serviceprovider voor meer informatie.

3. U hebt mogelijk per ongeluk een instelling van uw account voor de dienst Nokia Messaging gewijzigd. Meld u aan bij uw account voor Nokia Messaging op de website http://netac15.vie.hosting.nokia.com/account om na te gaan of u de gegevens moet bijwerken.



Met vriendelijke groet,
Het team van Nokia Messaging

*** Dit bericht is automatisch verzonden. Beantwoord dit bericht niet. ***

Ik probeerde weer in te loggen op de site van Nokia, maar hij herkent mijn username niet meer! En ook als ik klik op wachtwoord vergeten, vraagt hij een strikvraag, maar de vraag wordt NIET getoond. Dit betekent dat ik een antwoord moet geven op een vraag die ik niet kan lezen. Ik wordt er helemaal gek van... wie herkent dit ook?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan