Nokia Lumia 920 - Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

popoqwerty

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Hoi,

Sinds vandaag heb ik een Nokia Lumia 920 en ik ben er heel tevreden over.
Maar ik zit met een probleempje, de telefoon vroeg om inteloggen op Facebook en dat heb ik gedaan. Nu wil ik uitloggen en het probleem is dat ik niet weet waar en hoe.
Hier is een screenshot van de pagina.
0

Gr,

Ik zie geen screenscot.

Nee lukt niet

Die zie ik wel, lekker groot. Ik zie daar 3 puntjes staan? Kun je daarop klikken en komen er dan opties tevoorschijn? Ik ken het toestel zelf niet maar zit er onder aan het beeldscherm geen knop of iets dergelijks waar je mee kan uitloggen.
Zijn maar wat suggesties die ik je geef.

Je zit op de "Personen" app. Dus niet de officiele Facebook app. Windows ziet dit is als onderdeel van de telefoon en is niet vanaf die app zo uit uit te loggen.

Ga naar de gewone instellingen van de telefoon en kijk bij "e-mails&accounts" of het facebook account er tussen staat. Dit account moet je dan verwijderen uit die lijst. Zelf ben ik ook een Android gebruiker, maar heb Windows phone al wel een aantal keer gezien.

Ah.
Zeer bedankt.
Het is gelukt.

Maar nu kom ik met nog een vraagje. :rolleyes:
Graag wil ik mijn contacten overzetten van mijn HTC Desire HD naar de Nokia Lumia 920.
Wat is de snelste/makkelijkste optie om dit te doen ?
(Op google is hier niet echt veel/duidelijke info over te vinden jammer genoeg.)

Mooi zo dat het gelukt is.

Op beide toestellen kan je inloggen met een Google account. Hierin kan je contacten opslaan. Het hangt er vanaf hoe de contacten op je HTC staan ingesteld. Als ze zijn opgeslagen op je google account hoef je alleen maar in te loggen met op je Windows phone. Dit doe je ook weer bij "e-mail&accounts". Dan worden de contacten automatisch in de lijst geplaatst. Misschien dat je nog moet instellen welke contacten er zichtbaar worden.

Indien op de HTC de contacten niet staan opgeslagen op je google account moeten die dus worden overgezet. Dat kun je doen in het menu bij contacten en dan exporteren.

Super bedankt.
Het werkt dus met een soort cloud.
Als ik nog vragen heb zal ik hier zeker terug komen. :D:)

Veel plezier met je nieuwe telefoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan