Nokia N70 scherm is uitgevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchendawn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
Nadat ik vannacht mijn N70 had opgeladen heb ik sinds vanmorgen geen beeldscherm meer.
Hij is niet gevallen ofzo, en voor de rest doet ie het nog wel.

Is dit een bekend probleem?
Zo ja kan ik het zelf op de een of andere manier repareren? Het lastige is dus dat ik nix kan zien op het scherm.

Gr. Kaat

Nadat ik vannacht mijn N70 had opgeladen heb ik sinds vanmorgen geen beeldscherm meer.
Hij is niet gevallen ofzo, en voor de rest doet ie het nog wel.

Is dit een bekend probleem?
Zo ja kan ik het zelf op de een of andere manier repareren? Het lastige is dus dat ik nix kan zien op het scherm.

Gr. Kaat

bedoel je geen licht meer in je beeldscherm? ik heb mijn n70 laten vallen en toen had ik geen licht meer. hij ligt nu bij de reparatie. ben je hem een maand kwijt voor waarschijnlijk een dom lampje.

Wel licht maar geen beeld.
Heb hem vannacht ook niet laten vallen (tenminste niet zover ik weet) hij lag nog netjes op mn kastje aan de lader.

Kl*te als je je telefoon zo lang kwijt bent.

Gr. Kaat

Wel licht maar geen beeld.
Heb hem vannacht ook niet laten vallen (tenminste niet zover ik weet) hij lag nog netjes op mn kastje aan de lader.

Kl*te als je je telefoon zo lang kwijt bent.

Gr. Kaat

ja daarom kun je hem net zo goed niet verzekeren als je een jaar abonnement hebt. maar als je geen verzekering hebt. kun je tenminste bij t-mobile je abonnement met een jaar verlengen en dan kun je een nieuwe telefoon uitzoeken. dat heb ik ook al eens gedaan. maar je moet maar kijken. succes ieder geval.

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met mijn nokia n70.
Het beeldscherm deed het ineens ook niet meer de volgende dag.
Wat het nog wel een beetje deed, was dat in het begin er een rare tekst op het beeldscherm was en daarna alleen nog wat licht.
Ze hebben heel het binnenwerk van de telefoon vervangen, dus ik denk dat het niet een klein probleempje was geweest.
Misschien heb je nog garantie en willen ze het nog voor je repareren bij Nokia.
Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
nokia n70

Ik heb dit probleem ook gehad, en ik kenmeer mensen die dit gehad hebben.
Wel licht het hele scherm wit op maar text zie je niet.
De eerste keer was hij gevallen, heb toen orange gebeld,mijn provider, en die stuurde mij een enveloppe toe waar de telefoon in moest en opgestuurd.
Had hem binnen 2 weken terug, gerepareerd.

Afgelopen zondag haalde ik hem van de lader af en weer hetzelfde euvel, stuur hem weer op.
Schijnt een software probleem te zijn.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan