kabebanaan
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 jun 2001
- Berichten
- 1.204
Hallo,
Ik heb laatst geprobeerd om de nieuwste software te downloaden van de officiele Nokia-site. De eerste keer dat ik dit deed verliep de installatie perfect.
Laast had ik een harde reset gedaan en heb een keer of 4 geprobeerd de software te updaten. Ik kreeg de melding, rechtsonder in de windows-balk, dat de kabelverbinding verbroken was. Het wordt op de Nokia-site benadrukt niet de verbinding te verbreken, daar er anders schade aan je toestel kan ontstaan.
De 5e keer kreeg ik weer de melding dat de verbinding verbroken was, en toen had ik de usb-kabel losgekoppeld ............ NOOIT DOEN !!!!!!!!!
Het toestel deed niets anders dan een aantal maal flikkeren en was defect. (Bij een Nokia-Servicepoint konden ze er ook geen software opzetten ...... hun conclusie was: DEFECT.
Het lijkt mij, dat je ondanks de melding dat de verbinding verbroken is, je toch de installatie zal moeten afmaken, ook al weet je van tevoren dat de update niet lukt.
Ik ga morgen het toestel laten opsturen en moet dan 2 weken wachten totdat de reparatie gedaan is.
Hebben meer mensen slechte ervaringen met het updaten van de firmware?
En wie is volgens jullie verantwoordelijk voor de eventuele reparatiekosten?
Ik heb laatst geprobeerd om de nieuwste software te downloaden van de officiele Nokia-site. De eerste keer dat ik dit deed verliep de installatie perfect.
Laast had ik een harde reset gedaan en heb een keer of 4 geprobeerd de software te updaten. Ik kreeg de melding, rechtsonder in de windows-balk, dat de kabelverbinding verbroken was. Het wordt op de Nokia-site benadrukt niet de verbinding te verbreken, daar er anders schade aan je toestel kan ontstaan.
De 5e keer kreeg ik weer de melding dat de verbinding verbroken was, en toen had ik de usb-kabel losgekoppeld ............ NOOIT DOEN !!!!!!!!!
Het toestel deed niets anders dan een aantal maal flikkeren en was defect. (Bij een Nokia-Servicepoint konden ze er ook geen software opzetten ...... hun conclusie was: DEFECT.
Het lijkt mij, dat je ondanks de melding dat de verbinding verbroken is, je toch de installatie zal moeten afmaken, ook al weet je van tevoren dat de update niet lukt.
Ik ga morgen het toestel laten opsturen en moet dan 2 weken wachten totdat de reparatie gedaan is.
Hebben meer mensen slechte ervaringen met het updaten van de firmware?
En wie is volgens jullie verantwoordelijk voor de eventuele reparatiekosten?