Nokia N70

Status
Niet open voor verdere reacties.

manfredkoster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Ik heb een nokia N70 met oude firmware van 2005.Ik wil de nieuwe versie instaleren.
V5.0616.2.03
24-04-2006
RM84
Wie kan me hieraan helpen.Heb deze al van NOKIA site geprobeerd te downloaden maar krijg steeds de oude versie.Telefoon is in augustus 2006 nieuw gekocht bij T-Mobile.

Je hebt er firmware opstaan van T-Mobile.
Wanneer je dus wilt updaten via Nokia, gaat je dit niet lukken.
Ga naar een Nokia Service Point, en laat daar de laatste firmware opzetten.

N70 Firmware

Ik heb N70 al aangeboden bij Nokia servicepunt maar daar zeggen ze dat telefoon niet te updaten is naar nieuwere versie.

Ik heb N70 al aangeboden bij Nokia servicepunt maar daar zeggen ze dat telefoon niet te updaten is naar nieuwere versie.

Dit is WEL het geval, alleen zijn er NSP die moeilijk doen. Ik ben bij het NSP in Roosendaal geweest, en daar was het geen probleem.

Mocht je geen service point bereid vinden, dan kun je ook eens informeren bij de betere unlocker. Zij kunnen het vaak ook voor je doen.

Ok ik ga het weer proberen.Weet ook iemand als ik de nieuwe firmware heb ik dan ook TomTom 6 aan het draaien krijg op de N70.

Heb je het ook al via T-Mobile geprobeerd want meestal als er nieuwe firmware is krijgen ook de provider gebonden toestellen dat vroeger of later via de Providers.

Heb je het ook al via T-Mobile geprobeerd want meestal als er nieuwe firmware is krijgen ook de provider gebonden toestellen dat vroeger of later via de Providers.

T-Mobile heeft geen nieuwere firmware. Hiervoor doen ze geen moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan