Nokia N73 of Sony Ericsson K850i

Status
Niet open voor verdere reacties.

god1131

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
Berichten
11
Hallo,

Ik heb nu heel veel rond gekeken naar een nieuwe telefoon, zoals de g600, de LG secret etc.

Maar eigenlijk blijven deze twee nog over...

Maar nu vraag ik me af, de SE heeft een 5 megapixel camera maar maakt slechtere foto's als de N73.

Persoonlijk ben ik ook meer voor een nokia als voor een ander merk.

Welke zouden jullie kiezen... de N73 of de K850i???
 
Ik heb de N73 gehad en die maakt echt prachtige foto's hoor.
Vind het verder een degelijk toestel wat ook wel een stootje kan hebben maar dat vind ik sowieso van Nokia.
Ik raad je de N73 ook aan mede door mijn eigen ervaring. Ik heb nu de N95 tweede editie en daar ben ik ook heel tevreden over. Niks voor jou? Ook een 5 MP camera en ongelofelijk veel functies.
 
Doe de N73, Nokia is een sterk merk.
Verder is de SE ook wel sterk, en prijstechnisch gezien niet slecht.
Zet de min en pluspunten tegenover elkaar en je komt uit op:
Nokia N73
 
Ik zag toevallig een aanbieding van de N73 op www.gsmtopdeal.nl en ik heb niet zo'n geweldig hoog budget uit te geven. Dus daarom vind ik de N95 niks

in ieder geval bedankt voor jullie reacties
 
nokia N73

Hallo, ik heb deze telefoon net maar kan er niet mee bellen, alleen met de luidspreker aan.... Als ik bel hoor je hem gewoon niet overgaan. Help wie weet een oplossing? In het boekje kan ik er niets over vinden. Een moeilijk ding vind ik het.:(
 
Hallo, ik heb deze telefoon net maar kan er niet mee bellen, alleen met de luidspreker aan.... Als ik bel hoor je hem gewoon niet overgaan. Help wie weet een oplossing? In het boekje kan ik er niets over vinden. Een moeilijk ding vind ik het.:(

Hey speedje100,
Ga ermee terug naar de winkel, zelf klooien eraan werkt meestal niet.
Verder is het een idee om het op een ander profiel te zetten, maar ikdenk datje dit al hebt geprobeerd is het niet?
Verder kunje nog bij telefooninstellingen kijken en dan belopties??

Mvg,
Robert
 
nokia N73

hoi, nou profiel kan ik niet vinden onder instelleingen. :mad: En terug zetten naar fabrieks instellingen gaat ook niet, dan moet je 123 met daarvoor een teken intoetsen alleen staat dat teken weer niet op de telefoon. Ik kan dus alleen bellen met de luidspreker aan, erg fijn als je in gezelschap bent... Wie o wie weet raad?? Wat een rot telefoon.:mad:
 
hoi, nou profiel kan ik niet vinden onder instelleingen. :mad: En terug zetten naar fabrieks instellingen gaat ook niet, dan moet je 123 met daarvoor een teken intoetsen alleen staat dat teken weer niet op de telefoon. Ik kan dus alleen bellen met de luidspreker aan, erg fijn als je in gezelschap bent... Wie o wie weet raad?? Wat een rot telefoon.:mad:

Ik heb wat verder gezocht dan mijn neus lang is (en hij is al TE lang:p)
ikzie veel klachten over de telefoon, maar deze klacht ben ik niet tegengekomen, bel anders het informatienummer van de aanbieder en daarbij naar een medewerker vragen ;)
Of teruggaan naar de winkel van aankoop met bonnetje en ID
Verder zie ik geen keus....

Mvg,
Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan