Nokia N73

Status
Niet open voor verdere reacties.

ccrider

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2009
Heb Nokia N73, nu is het zo dat als ik het toestel uitschakel en daarna weer inschakel dat ik dan elke keer de tijd en de datum opnieuw moet instellen,ik heb meerdere Nokia's gehad en heb dit probleem nog bij geen een ander toestel gehad. Ben naar Vodafone shop geweest omdat het toestel daar vandaan komt maar daar zeggen ze dat het normaal is bij de N73. Nu is mijn vraag of meer mensen die de N73 bezitten dit herkennen of ligt het aan het toestel. Trouwens de verkoper in de winkel vertelde dat het bij meer toestellen voorkomt omdat volgens hem als je het toestel uitschakeld de telefoon automatisch word gereset. Graag hoor ik jullie reacties.

Hoi,en welkom op Helpmij

Hier een bezitter van een n73.
En wat een *** verhaal van die verkoper.Mijn tijd blijft altijd goed staan. Gewoon geen problemen met dit toestel.

dus iets in de jouwe is niet goed.....

Laatst bewerkt:
Ben met toestel naar een andere vodafone shop geweest en daar weer mijn verhaal gedaan.
De verkoper van het andere filiaal had dus zomaar een verhaaltje verteld om van mij af te komen.
Toestel is inmiddels alweer een week weg, ik wacht af hoe ik het deze keer terug krijg.
Er werd mij nu wel verteld dat als ik na 3 keer het toestel met dezelfde klacht terug bracht dan word er bij het hoofdkantoor van Vodafone een vraag ingediend om het toestel te vervangen of een gelijkwaardig toestel te verstrekken.
Word vervolgd.

Heb vandaag mijn toestel voor de 3e keer opgehaald voor weer dezelfde klacht.
Was zo verstandig om meteen in de zaak het toestel te controleren, de verkoper vertelde me nog dat ze bij Nokia de klacht niet konden traceren. Maar goed ik heb het toestel ingeschakeld de tijd en datum ingesteld en daarna weer uitgeschakeld, even wachten en weer ingeschakeld. En ja hoor dezelfde klacht weer. De verkoper stond er bij en heeft het ook geconstateerd. De verkoper heeft daarna nog wat aanpassingen aan het toestel gedaan i.v.m automatisch tijdcorrectie via operator en het verhaal weer een keer herhaald.
Het mocht niet baten want hetzelfde gebeurde weer,telkens weer de tijd en datum opnieuw instellen. Nu word er een verzoek ingediend bij het hoofdkantoor en mag ik naar alle waarschijnlijkheid een nieuw toestel uitzoeken, ik heb wel aangegeven dat ik beslist geen N73 meer wil hebben.
Word vervolgd.

Hoi

Goed dat je gelijk geprobeerd hebt.En zou mooi zijn als je wat anders mag uitzoeken en ik verwacht ook wel dat je dat mag.
Helaas heb jij dus een negatieve ervaring met dit toestel want ik vind het wel een toppie foontje......
Totdat bij mij natuurlijk wat gebeurt dan zal ik die mening ook moeten bijstellen:D:D

Afgelopen donderdag gebeld door de vodafone shop, de aanvraag voor een vervangend toestel is goed gekeurd.
Heb zaterdag j.l een ander toestel uit mogen kiezen, had de mogelijkheid uit 5 toestellen.
Mijn keuze is gevallen op de Nokia E 66.
Moet wel mijn N73 inleveren maar dat is geen probleem, de Nokia N73 is nu bijna 2 jaar oud en heb nu wel weer een nieuw toestel in het bezit.
Netjes van Vodafone.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan