Nokia N95 8GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfpac

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
48
Goede Middag mensen,

Ik heb een vraagje :confused: ik heb een Nokia N95 8gb met ingebouwde gps erin.
Nu wil ik er graag navigatie op hebben ik denk dat dat Route66 word aangezien ik die nog thuis heb liggen.
maar nu is mijn vraag ik heb geen internet bundel bij mijn abonement genomen dus al ik de navigatie ga gebruiken (Route66) zullen er extra kosten zijn ? gaat die dingen opzoeken op internet ?:confused:

ik heb een aantal vrienden en collegas gevraagt krijg telkens 50/50 antwoorden mischien heeft 1 van jullie hier ervaring mee en is zo vriendelijk omdat met mij te delen :thumb:
als er wel kosten aan verbonden zijn (behalve route66 kopen) weet iemand een andere nav programma wat ik kan gaan gebruiken ?

Alvast Bedankt voor je hulp/tijd:thumb:
 
Nokia N95 8GB en Route 66

Hallo,

beter laat dan nooit.

Route 66 is standalone en haalt niets van internet af.

Greetz SNUIF :thumb:
 
zeker beter laat dan nooit ik had dit item even op de plank gegooit voor nu maar denk dat ik het toch maar komende weekend zal aanpakken bedankt voor je antwoord.

groetjes Wolfpac:thumb:
 
Bijna alle navigatie zoals R66 , Tomtom, Sycig en Nav4all etc. krijgen een snellere fix (verbinding met de satelieten )als je bij instellingen A-GPS hebt aanstaan en A-GPS gebruikt wel internet verbinding om snel je positie te berekenen dit is ongeveer 5 kb per keer. Maar wanneer je signaal vaak wegvalt en A-GPS moet opnieuw je positie berekenen kan de data kosten wel oplopen vooral in het buitenland.
 
Dus bij GPS-instellingen instellen dat er geen gebruik wordt gemaakt van A-GPS maar gewoon de interne GPS.

Tenzij je internet hebt natuurlijk. Dan is het wel handig (maar niet in het buiteland, want dat is meestal buiten de bundel).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan