nokia n95 display blijft zwart na vervanging flexkabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramusters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
When I change my n95's flexcable (this is the cable on which the screen, front camera, earpiece speaker and navigatorpad are connected to the mainboard) , the screen goes black and irregularly flashes white once per 2 to 5 seconds. When I put the original flex cable back in, the screen works 100%, but this is not what i want, because the 2nd camera isn't working.

If replacing the flex cable causes the screen to go black, what can i do to solve this, besides replacing the flexcable for a third unit?

Thanks!

meestal kun je de camera voor niet gebruiken om foto's te maken , meestal wordt die gebruikt om te videobellen

usually you can not use the camera to take pictures, usually used for video calling

Laatst bewerkt:
Dat zou inderdaad kunnen ja, maar aangezien hij de foutmelding geeft: ''unexpected error occured, restart device and try again'' denk ik niet dat het komt omdat ik hem manueel opstart in plaats van het te gebruiken met videobellen. Daarbij komt nog dat de oorspeakertje het ook niet doet, hoe zou dit dan te verklaren zijn?

Ik ga eerst de flexkabel vervangen, want als het beeldscherm het niet doet als je flexkabel B erin hebt, maar wel bij flexkabel A, dan is de kans groot dat flexkabel B de oorzaak is. Enig probleem is: deze is NIEUW, hoe groot is de kans dat een nieuw onderdeel een probleem levert?

Zou het misschien een verkeerd type kunnen zijn? Ik heb hem goed gemonteerd, dus daar kan het niet aan liggen. Elektrostatische lading misschien? misschien transportschade?

Alvast bedankt voor de reactie(s):love:

Nokia N95 scherm blijft zwart

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Mijn achtergrond verlichting werkt niet meer eveneens als mijn speakertje?!
Hoe heb jij dit uiteindelijk opgelost??

Ik was al aan het rondkijken naar nieuwe flex cable en speakertje.

Mvg
Mark

Je kan een nieuwe vraag stellen voor je probleem. Het is niet de bedoeling in iemand anders zijn topic een vraag te stellen en daarbij is het topic niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan