Nokia N95 koppelen aan Acer aspire one A110 (Linux)

Status
Niet open voor verdere reacties.

eemster82

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Hallo,

Is er een mogelijkheid om mijn Nokia N95 te koppelen aan mijn (mini) Acer met Linux? Ik heb gegoogled en nog eens gegoogled en kom er niet meer uit! Pc Suite is er niet op te installeren omdat er (nog) geen Linux versie is... Wie kan me helpen...:confused:

Ik heb ook even gegoogled en kwam mensen tegen die het voor elkaar hebben gekregen:
Klik

Wat ik ook tegenkwam : Klik

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat heb ik ook gelezen alleen er zit hier: Linpus Linux Lite versie v1.05.E op.
En daarbij snap ik geen **** van Linux! Ik ben sowieso leek qua computers...alleen Windows ken ik nu wel een beetje.

iig bedankt voor je tip!

Tja, ik zou bijna zeggen: Jij koopt een AAA met Linux, dat wist je van tevoren............

Je bedoeld dat ik er niks mee kan? Of wat...

En wat wist ik vantevoren?

Laatst bewerkt:
Nee, ik bedoelde eigenlijk dat je van tevoren wist wat je ging kopen. Je had dus een beetje voorbereid kunnen zijn.

Nee, ik wist vantevoren niet wat ik ging kopen... dit is zoiets als een impulsieve aankoop geweest. Dom of niet... Ik zoek hulp en ben benieuwd of er iets mee te doen is wat ik wil (zie hierboven).

Aan de twee linkjes had je niets begrijp ik. Maar 1 van de linkjes is van de Nokia club of zo. Is het misschien handig om ook dáár je vraag te stellen (mogelijk zelfs nog handiger dan hier want daar gáát het alleen over mobieltjes en dus zal de specifieke deskundigheid standaard aanwezig zijn, hier bij de Helpmij is de telefoniesectie slechts een onderdeeltje van het grote geheel?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan