Nokia N97 mini problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikkynik

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Hello,

Ik heb mijn Nokia N97 mini nou bijna een jaar (sinds april 2010) maar hij heeft een aantal kwaaltjes. Eerst wou het scherm niet goed uitgaan als ik net een smsje had verstuurd, daar ben ik onderhand al aan gewend, en zo'n groot probleem is dat niet, maar sinds vandaag heb ik problemen met smsjes ontvangen. Als ik mijn scherm ontgrendel staat er niet dat ik een nieuw bericht heb, en rechtsbovenin de hoek is ook geen icoontje te zien van een berichtje. Ik kan het wel gewoon lezen in mijn inbox, maar de enige manier waaraan ik kan zien dat ik een smsje heb is als het knopje linksonderin knippert. ik heb m al een aantal keer aan en uit gezet, dan geeft hij voor de eerste 3 smsjes gewoon een smstoon, een berichtmelding en een icoontje rechtsboven in de hoek, maar bij de 4e doet hij dat allemaal al niet meer. Ik weet niet zeker of ik nog garantie heb, maar ik wil natuurlijk ook niet zomaar mijn mobieltje inleveren en daarbij al mijn gegevens kwijtraken.

Weet er iemand een alternatieve oplossing? De software-updater van mijn mobiel heeft trouwens alle beschikbare updates al geïnstalleerd, dus daar ligt het ook niet aan..

Ik hoor het graag!

Kleine update: of ik hem nou opnieuw opstart of niet, hij geeft helemaal niets meer aan.. alleen dan dat knipperende lampje. Ook leest hij mijn contacten op mijn simkaart niet meer. Niemand heeft gereageerd op me, dus ik zal hem binnekort eens naar het nokia service point in eindhoven brengen.. hopelijk dat dat wat oplevert.. wel balen dat ik dan al mijn apps opnieuw moet downloaden en installeren. Voor de mensen die mijn vraag gelezen hebben in ieder geval bedankt.

Sluit hem mischien eens aan op je computer
Of maak een Back-Up na je pc en doe dan eens een Geheugenreset?
Gr

zo, ik kan jullie melden dat ik het probleem heb opgelost! Ik had onderhand al meer dan 4000 berichtjes in mijn inbox staan, na deze gewist te hebben deed hij het na een dag weer! Nokia geeft hier geen melding van ofzo, dus voor mensen met hetzelfde probleem: wis je berichten!

X Groetjes, en bedankt!
Nicole

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan