NOLF 2 Cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Ik heb een tijdje geleden NOLF 2 uitgespeeld, maar nu wilde ik dus weer ff een paar missies doen. Nadeel is echter dat wanneer je via je 'chapter list' een missie opent, je weer met niveau 0 qua player skills begint. En daar heb ik nou ff geen zin an, dat trage lijkendoorzoeken, maar een paar kogeltjes kunnen dragen, etcetera! Dus ik zoeken naar cheats, vind ik toets T, dan de cheat en sluit met Enter, maar dat werkt niet bij mij.

Heeft iemand misschien werkende cheats?

waardeloss.

Ja,joh dat is wel waardeloss gemaakt op helpmij.nl(possitief)Maar het zou handiger zijn,dit vind ik dan als iemand dan de vraag op opgelost zet.Dat je dan ook kan zien(dat het bij het bericht komt te staan)Wie hem dan op vraag opgelost heeft gezet.En als het zonder reden is,daan is het ook handig als je bij ieereens zijn bericht komt te staan.CONFRENTEER DE GEBRUIKER.Allemaal door mij verzonnen.:DMaqar zo had ik eht gedaan.Voordat je het weet,is opeens je vraag op opgelost.

Je heb gelijk game master.
Bij mij is dat ook wel eens gebeurt.
Had ik een vraag gesteld en had iemand anders hem op opgelost gezet!!
Terwijl ik nog niet tevreden was met de oplossing.

weet je wat sonic jouth.

Weet je wat sonic jouth.Ik zal de vraag maar even op NIET OPGELOST ZETTEN.Zal even aan een moderator vragen.

De vraag is opgelost, omdat ik er inmiddels achter ben waar het aan ligt. De vraag stond toen op de 20e plek van boven of zo, dus toen heb ik niet meer gereageerd op mijn eigen bericht.

Er stond 'toets T' maar dat moest zijn 'toets de Talk-knop' en die stond bij mij niet als default op T, vandaar dat ie eerst niks deed........ Dus, Lonnilt, in het vervolg beter kijken :rolleyes:

sjonge jonge.

Lonnilt nou ben je weer vergeten om de vraag op opgelost te zetten.

dqat snap ik

Ja dat snap ik.Want toen ik het bericht had geplaatst.Had ik hem gelijk op VRAAG OPGELOST gezet.Maar maakt niet uit.

Zeg, ik ben niet dement hoor........ik heb die vraag op opgelost gezet, op het moment dat ik wist hoe het moest......hoe dat is veranderd weet ik ook niet.......ach, waar maak ik me eigenlijk druk over :p :D

Sommige dingen kunnen echt via PB hoor, blijf een beetje ontopic of open een topic in feedback om je ongenoegen te uiten over het "opgelost/onopgelost"-systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan