• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nominate an MVP.

• Onderwerp starter Onderwerp starter jpvs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Roncancio: Figuurlijk schouderklopje is zeker een fijne vorm van waardering.
Wel is het zo naar mijn mening dat een onderscheid ook in het belang kan zijn van de topic-starters: Zij zouden o.b.v. een eerlijke/duidelijke classificering van helpers een mindere of meerdere mate van vertrouwen (mogen) hebben in de aangedragen oplossingen.
Naar mijn mening is niets is zo vervelend om adviezen te krijgen die je juist verder van een goede oplossing brengen. Denk hierbij aan zaken erbij halen die niet met de vraag te maken hebben, in verkeerde denkrichtingen worden gestuurd voor wat de oplossing betreft etc.
In subfora waar echt 'gevaarlijke' adviezen mogelijk zijn, zoals database-beheer, database-bevragingen en zeker in de subfora waar besturingssystemen worden besproken lijkt me dit nog extra relevant.

Zonder te willen afdoen aan de kennis en vaardigheden van helpers die nog maar net op het forum adviezen geven zou ik zelf ook liever een advies opvolgen van iemand die als meester in de kunst wordt aangeduid dan van iemand die nog geen status 'verdiend' heeft.

Tijs.

Klopt wat je zegt, maar dat gevaar houd je m.i. altijd.
Iemand die vaak reacties plaatst, wordt automatisch vaker gevolgd dan iemand die nieuw is.

Dat is een verantwoordelijkheid van de TS alsmede van de helper.
Een helper zou de TS op de gevaren/risico's wijzen indien dat van toepassing is en/of stil staan bij wat men precies in de reactie zet.
Zeker als men Mega, Giga oid is omdat gebruikers vaak veel waarde hechten aan hun mening dankzij de hoeveelheid posts. "Men zal dan wel weten waarover men spreekt", is vaak de redenering.

Als het goed is, wordt een helper ook gecorrigeerd door medehelpers als hij/zij onjuistheden verteld.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Email terug gekregen van Microsoft :

Hello,
Thank you for contacting the MVP Award Program.
We have received your inquiry and will provide an initial response to you within two business days.
If you are an MVP who needs immediate assistance please contact your MVP Lead.
You can find frequently asked questions at: http://mvp.support.microsoft.com/gp/mvpfaqs

Best Regards,
MVP Global Administrator
mvpga@microsoft.com

Na 2 dagen :

Hello,
Thank you for your mail. We have forwarded your nomination request onto the appropriate party handling the region of Belgium to review. MVPs are awarded on a quarterly basis and will be contacted if awarded.
Best Regards,
MVP Global Administrator
mvpga@microsoft.com

Idem Dito
Hello,

Thank you for your mail. We have forwarded your nomination request onto the appropriate party handling the region of Beligum to review. MVPs are awarded on a quarterly basis and will be contacted if awarded.

Best Regards,

MVP Global Administrator
mvpga@microsoft.com

[THREAD ID:2-1C53TAV]

-----Original Message-----
From: daniel@lommers-goossens.be
Sent: 9/23/2009 10:31:57 AM
To: <mvpga@microsoft.com>
Subject: SR# 2-2912823236 Nominate an MVP.

Nominee’s name : Wim Gielis
Nominee’s e-mail address :
Country where the nominee lives: Belgium
Nominee’s main spoken language : Flemish
One or two Microsoft technologies or products that are the nominee’s
area of expertise (for example, Microsoft Office/Excel, Developer
Tools/Visual C#, Entertainment/Windows Media Center, Server/Windows
Small Business Server) :

Microsoft Office/Excel VBA.

eigen waardering

Hallo allemaal

ik ben meerdere malen heel goed geholpen door een aantal mensen hier op de site
waaronder idd ook wigi. en ik ben het met de andere eens dat een bedankje wonderen doet
waarom laten we onze pet naar de maatstaven van een ander hangen, als we onze mensen in het zonnetje willen zetten waarom bedenken we niet zelf iets, bijvoorbeeld een Hall of Fame --achtig iets waarin we de mensen die wij extra willen waarderen in plaatsen, die dan voor de eeuwigheid in komen te staan op de site
is maar een idee

en bij deze nogmaals dank aan allen voor hun jaren lange inzet, waarvan ook ik heb mogen mee genieten.

groet
Jack009

Als ik mag, haal ik deze topic nog even van onder het digitale stof, om te melden dat ik vandaag de MS Excel MVP titel gekregen heb!
Dat is de manier van Microsoft om dank u wel te zeggen aan de talloze inspanningen die ik geleverd heb op dit forum en andere. Voor het doorgeven van kennis en contributies van uitzonderlijke kwaliteit in de Excel technische gebruikersforums. Ahum :-)

Ik ben echter niet de enige die bijdraagt aan het actieve gebruik van forums op het internet. Naast mij zijn er nog veel honderden of duizenden helpers die vandaag niet in de spotlights staan. Ongeacht hun kennis en inzet en of ze nu professioneel zijn of niet. En niet te vergeten al zij die de forums recht houden qua server maintenance, sooftware updates, moderators, enz.

Ook zij verdienen de aandacht en een applausje van mij.

Wigi

Toe maar, gefeliciteerd Wim. :thumb:

Wigi,

Eerlijk gezecht zag ik er niets van komen.
Maar de aanhouder zal dan toch winnen.

Proficiat met je benoeming.

JP

Hallo Wigi

van harte gefeliciteerd, het is je gegund.
maar ook alle andere die deze site mogelijk maken van harte bedankt.

groet

Jack

Van harte gefeliciteerd met je status. OP naar de volg......:P

Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan