Non-stop virus alert

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhonicStudios

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
Ik heb dus AVG anti-virus, redelijk tevreden..
Maar sinds gister en vandaag stopt ie niet met 'Meervoudige bedreiging gedetecteerd', dus doe ik dat ding uit..
Nog steeds al ben ik dit aan het typen, stopt ie niet met virussen ontdekken.. Ik doe een malware scan met MalwareBytes nu, maar AVG wilt niet stoppen virussen te detecteren..
Ik denk dat er nu iets van 200 bestanden in die lijst staan, ongeveer 75% is een .dll bestand.
Ik zie ook heel vaak de zelfde java.dll terug komen, jvm.dll, hpi.dll, deploy.dll, java.dll, regutils.dll, die zie ik telkens terugkomen bij die lijst..
staan er nu ook al iets van 30x op ofzo.
MalwareBytes heeft nu 18.000 bestanden gescand, en maar 1 infectie..
Ik zag ook dat MalwareBytes de map 'Autodesk 3dsmax' doorzocht, en geen infecties vond, terwijl AVG zojuist zei dat de map iets van 5 virussen bevatten.
Ik heb hem nu uitgedaan want ik word helemaak gek van die 'bliepjes'

Helemaal uitzetten zou ik niet doen. Probeer gewoon eens een volledige, snelle scan van je systeem te laten doen en AVG zijn gang te laten gaan.

oke, ben die scan aan't doen, direct wat me opvalt is dat , terwijl er nu 925000 bestanden zijn gescand, 73 gedetecteerd zijn. en dat is echt 9 van de 10 keer een Zbot.
Hij zegt: Virus herkend Win32/Zbot.A
maar soms ook Zbot.C
Ik dacht dat dit toch een trojan downloader was ofzo? die al mijn bestanden dan infecteert..
inmiddels 93 bestanden gedetecteerd.. EDIT: 249

Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat je pc geïnfecteerd is. Maak die scan af en sluit je pc af van andere pc's. Gooi daarna bij alle pc's dit programmaatje eroverheen; de andere pc's in het netwerk kunnen door die pc ook geïnfecteerd zijn geraakt.

Tja, bestandje had ik al gerund, toen zei die dat ie het na reboot zou finishen ofzo.. inmiddels 462, iets van 49% is VBS/Heur, en 49% is Zbot.A(of C) en dan 2% zag ik dit
Trojaans paard Generic5_c.ANCP
Trojaans paard Generic5_c.ANPH
Virus gevonden Win32/NSAnti
Trojaans paard Dropper.Generic2.BAPN
Trojaans paard Generic18.BAMD

ik vraag me af of deze er iets mee te maken hebben.

sorry voor mijn late response, die trojans die ik apart heb gezet zitten in een injector en hack bestand..

Ehh, da's een beetje chinees voor mij :p. Zou je de naam van het bestand + extensie kunnen geven? Danku!

Eindelijk heb ik hem, AVG zit nu aan de 1600 bestanden..
maar uhh
Bureaublad/War Rock Hack/Hack-Source Loader.exe - Generic5_c.ANCP
Bureaublad/War Rock Hack/Hack-Source Loader_V2.exe - Generic5_c.ANPH
Bureaublad/War Rock Hack/Nearons Injector.dll - Win32/NSAnti
Bureaublad/War Rock Hack/Nearons Injector.exe - Dropper.Generic2.BAPN
Bureaublad/War Rock Hack/Nearons InjectorSrv.exe - Generic18.BAMD

Illegale dingen downloaden, hè? Magnie! Wrs. zijn dat bestanden die je al hebt uitgevoerd een keertje?

Dan weet ik verder niet wat het probleem zou kunnen zijn. Kieper alles maar in de quarantaine...

Tja, dat zijn nu 1700 bestanden, als ik dat doe, is alles weg.. Skype, MSN, IE alles zat erin.. en de scan is pas 53%..

edit: misschien dat je er iets aan hebt, maar, ik heb zo'n programmatje dat heet TXDWorkshop, gebruik ik vaak, dus ik probeer hem te runnen; zegt hij: Security failed, possible virus infection, dus install ik hem opnieuw, run ik hem, doet hij het. uurtje later ofzo, run ik hem weer, zegt hij weer: Security failed, possible virus infection. en zie ik dat het bestandje ongeveer 60kb groter is geworden..

Laatst bewerkt:
Dat gebruik ik ook :d. Die moet je aan de uitzonderingen toevoegen, anders merkt 'ie 'm doodleuk als virus op.

Ja, maar Security Failed, possible virus infection zegt AVG niet.. het programma wordt 60kb groter nadat ik hem gerund heb (na een uur)

Raar, misschien een soort Cache geheugen van TXD? Wie zegt dat dan?

Gewoon een error message, volgens mij windows, het gebeurt bij een ander programma van mij ook, GGMM.exe

Tja, ik heb ook blauw scherm als ik stand-by aan zet. misschien heeft dat er iets mee te maken..
Ik zal wel even op nucia posten :)

edit: overigens, heb ik mijn virusscanner uitgezet (AVG) en ik verder geen problemen.. haperen, tja. heb ik altijd al gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan