Noodkreet HELP!! Opstartproblemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter LSH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LSH

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Mijn computer is bij het opstarten trager geworden, ik heb al programma's verwijderd, die ik niet meer (vaak) gebruik.
Maar het lijkt alsof die naar iets zoekt wat er niet is.

Zoals vandaag.. ik start op, duurt enorm lang voordat die bijvoorbeeld MSN opstart en mijn cursor blijft een half uur lang knipperen, EN hij zoekt naar een autoplay.
Joost mag weten waar...heb al in forums gekeken en van alles uit gezet.
maar telkens doet die weer wat opnieuw zoeken qua autoplay.
ik denk dat dit ook de oorzaak is dat mijn computer langzamer is geworden.:(

Nu zul je het niet geloven maar af en toe stopt hij ineens met het autoplay en het knipperen van mijn cursor, alsof het probleem is opgelost maar dan ineens begint die weer.
Kan iemand mij helpen....want wordt helemaal crazy van dit probleem.

NOODKREET!!!! HELP!!!!!

Al gescant op virussen en Spyware , ?
en maak je Pc eeens schoon met www.ccleaner.com
en druk eens op start --> uitvoeren --> msconfig --> Opstarten , en kijk eens voor daar veel staat (aangevinkt) !

ok venster is verdwenen met autoplay, alleen nu heb ik de knipperende cursor nog met opstarten, nog steeds zwaar irri, heb spyware gecheckt, antivirus, kon niets vinden.

andere suggesties?

Persoonlijk denk ik dat je pc last heeft van virussen en dergelijke , ik zelf zou even na google gaan en daar zoeken op hitman pro.
Deze even downloaden , instellen en een paar keer je pc laten scannen.
Zelf denk ik dat het probleem daarna is opgelost !

Veel succes

Greetings By Thabomb :thumb:

Knipperen van de zandloper naast cursor blijft....
het is 2 dagen weggebleven, maar helaas weer terug, heb niet iets nieuws gedaan ofzo.
Heb Hitman Pro gedaan, CCleaner, nieuwe antivirusprog...geen virus by the way, update van de driver mouse werkt allemaal niet...
iemand nog suggesties.....???:confused:

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

probeer eens Advanced Windows Care te draaien
installeren, opstarten, analyze en dan de uitgebreidste repair kiezen, succes!

de simpelere (oudere) versie kun hier vinden
(ff registreren, naam, ww en (fake) emailadres en inloggen eerst)

Laatst bewerkt:
Advanced Windowscare V2 gedowned en geinstalleerd! ben beniewd nu :)
maar is dit niet ongeveer het zelfde prog als ccleaner en hijjackthis, of ben ik nu in de war??? alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte ;)

hijackthis is om een gehackte browser te herstellen d8 ik
ccleaner ruimt bestanden op die jij als overbodig aangegeven hebt en kan registerfouten herstellen

registerfouten herstellen zit idd ook in advanced windows care, en iets voor spyware, maar het heeft nog een aantal opties die niet in ccleaner zitten ;-)

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan