Normale router draadloos?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Ik heb een normale router en een laptop met draadloos netwerk. Is er hardware die er voor zorgt dat ik de laptop draadloos kan laten netwerken op mijn niet-draadlooze router?

Niet voor zover ik weet...
of er moet iets mogelijk zijn met netwerkadapters en dongles oid...

grtz
H

PS: Als je sex vlgns hetzelfde principe bedrijft wordt het saai...het is juist de bedoeling met verrassingen te komen ;)

Laatst bewerkt:
Is met doungels wel mogelijk. We zijn bij kennissen erg lang met de installatie bezig geweest. Kan geen uitleggeven wat we allemaal gedaan hebben.

Confictius zei:
Ik heb een normale router en een laptop met draadloos netwerk. Is er hardware die er voor zorgt dat ik de laptop draadloos kan laten netwerken op mijn niet-draadlooze router?

Moet je helaas teleurstellen maar dat is niet mogelijk, vandaar dat er in de winkel ook draadloze routers zijn ;-)
Enige oplossing dus: aanschaf draadloos router of misschien kan je internetprovider iets aanbieden.
Wat compres zegt klopt niet helemaal, een dongle is meestal met usb aansluiting , die kan dus niet in jou router! kijk zelf maar eens.
Dongle gaat meestal in de pc/laptop die nog niet beschikt over wifi.
groet john

Laatst bewerkt:
Er bestaan wel degelijk draadloze apparaten met een rj-45 aansluiting, vaak worden deze aangeboden voor XBox, PS2 enz. maar zijn ook te gebruiken in een normaal netwerk. Alleen deze apparaten kosten net zoveel als een draadloos modem (dat geldt trouwens ook voor een accespoint), mijn voorkeur zou dan ook uitgaan naar een draadloos modem/router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan