Normaliseren en dan in Acses maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemen

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Hallo

Kan mij iemand helpen met Normaliseren.
Goed ik ben met een opdrachtje bezig voor school maar ik kom niet verder wat een rot vak dat info analyse is.

( Achterkant 2de blad ) , contributiegeld , rekening nr ,[ betaal datum , betaald bedrag , nog te betalen ].

0 NV , ( voorkant )

Eerste sleutel > Lid Nr , ingangsdatum, beëindiging datum , naam , adres , poscode , woonplaats , telefoon , sport , graad , niveau , Zaal.

1 NV ,

Lid nr , naam , adres , postcode , woonplaats , telefoon.

2 NV

2de sleutel > Naam , contributiegeld , rekening nr.

Rekening , betaal datum , betaald bedrag , nog te betalen ( wil ik aan de repenterend gegevens hangen )

Zit ik zo goed ik moet dit in Acces maken maar dit hoort als eerst klaar te zijn.

Alvast, bedankt,

Tiemen

Het is niet helemaal de bedoeling dat wij jou school opdrachten gaan oplossen volgens mji, maar met normailseren is het handiger om het andersom te doen. Je maakt een database met zo min mogelijk tabellen en dan maak je daar een schema van. Het mag wel niet maar het is stukken eenvoudiger.

Goed ik ga het zo proberen wil ook niet dat jullie het maken wilde alleen weten of ik zo goed zat , of waar ik de fout in ben gegaan.
Ga straks wel eens proberen met Acces om er uit te komen.

Hoi

Ben nu van uit Acces begonnen en zag meteen de fouten is het zo beter ?

0 NV ,

( voorkant )
Eerste sleutel > Lid Nr , ingangsdatum, beëindiging datum , naam , adres , poscode , woonplaats , telefoon , sport , graad , niveau , Zaal, Factuur adres, factuurnaam.

( Achterkant )
contributiegeld , rekening nr ,[ betaal datum , betaald bedrag , nog te betalen]. Repeterend gegevens tussen de [ ]

1 NV ,

Lid nr , naam , adres , postcode , woonplaats , telefoon, sport, graad , niveau ,zaal.

2 NV

2de sleutel > Naam , factuuradres. = NV 3

3 NV
Factuuradres , rekeningnummer

Rekening nummer , Contributiegeld , betaal datum , betaald bedrag , nog te betalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan