Norman Viruscontrol.. HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
ik heb net mn virusscanner zn wekelijkse "job" laten doen en voor het eerst werkte die echt..... en gaf het beschadigde bestanden aan..... wat moet ik nu doen?? (zie bijlage)

het rare is.... de eerste keer gaf ie super veel beschadegingen (zie bijlage 2de bericht) aan
de 2de keer dat ik scande (gelijk erna) had ik temporary files en geschiedenis en zo gewist.. en het rare is.... dat ie daarna nog maar een paar files vond. *terwijl de beschadigde dingen helemaal geen temporary files waren* Daarna heb ik mijn Ad-aware aangezet en even later vond ie helemaal geen beschadigde bestanden meer.... ik snap er niks meer van. In iedere geval vind mijn Norman nu niks meer..... ik overweeg over te stappen op Norton.

Norton ziet ook alles niet heb ik zelf onder vonden en 2004 vertraagd je systeem ontzettend.
Slechte ervaring mee.
Ik scan nu met avg haald er alles af, kun je hier gratis downloaden.

BK4LiFe,
Deze bestanden waren volgens Norman beschadigd door een virus en Norman heeft deze bestanden gerepareerd. Dat is dus ook de reden dat de tweede keer bij het scannen de bestanden niet meer beschadigd waren.

Ik neem aan dat je pas geleden besmet was door een virus.
Als je besmet was, dan werkt Norman niet naar behoren en dan moet je Norman verwijderen en opnieuw installeren.

Maar persoonlijk heb ik ook Norton antivirus, dus het is geen slecht idee om over te stappen naar Norton zoals je zelf al aangaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan