Norman ziet GameGuard aan voor trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

zonietdantoch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Beste mensen,
Ik heb een groot probleem. Norman virus control ziet nProtectGameGuard aan voor een trojan en nu kan ik een bepaald computerspel (Rakion Chaos Force van Softnyx) niet spelen, wat moet ik doen om dit te verhelpen?! :(

even contact opnemen met norman.
hebben een zeer deskundige helpdesk.
www.norman.nl

bedankt

Tsja ik heb gekeken maar heb niet gezien, ik klink mischien nogal als een pc n00b maar hoor van allerlei mensen dat het onmogelijk is norman samen met enig ander virus/hack prevention system te gebruiken, is dat correct?

Laatst bewerkt:
2 virusscanners tegelijk dat is vragen om moeilijkheden.

Tsja ik heb gekeken maar heb niet gezien, ik klink mischien nogal als een pc n00b maar hoor van allerlei mensen dat het onmogelijk is norman samen met enig ander virus/hack prevention system te gebruiken, is dat correct?

Het hangt ervan af wat je bedoelt of wat er bedoeld wordt met een '' ander virus/hack prevention system ''. Als daarmee een firewall bedoeld wordt, is dat geen probleem. Als daarmee een extra anti-virusprogramma bedoeld wordt, is dat zoals puppie al zei, wel een '' probleem ''. Twee anti-virusprogramma's draaien is niet verstandig.
Maar, als er mee bedoeld wordt het hulpprogramma nProtectGameGuard, is dat vreemd.
Dan zou je moeten kiezen in Norman om de uitvoerbare bestanden ( exe-bestanden ) toe te staan ( Allow ).

het is geen extra virus scanner, het is een een of ander hackprevention system van een spel(die voorkomt dat je account gehackt wordt)
maar bedankt voor de tips ik ga kijken :D

het is geen extra virus scanner, het is een een of ander hackprevention system van een spel(die voorkomt dat je account gehackt wordt)
maar bedankt voor de tips ik ga kijken :D

Ja, dus die nProtectGameGuard en Norman kunnen niet samenwerken. Dan moet je dus '' de trojan '' toestaan in Norman, als er zo'n venster verschijnt.

Succes!:thumb:

Dit vind ik vreend, ik heb norman en ik speel veel games met die anti-hack zooi zoals
Ahn guard, Gamegaurd, Hackschield maar mijn norman heeft er geen last van..
en norman is niet ingestelt dat hij die programma's niet scant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan