northon error 3019.1

• Onderwerp starter Onderwerp starter hamy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hamy

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2004
wie kan mij helpen met Northon antivirus 2004 welke plotseling tijdens scannen afbreekt met de error 3019.1
Alle stappen doorgenomen volgens site van symantec maar een volledige scan wil niet lukken.

Heb windows XP

Al gescand op spyware of trojans?

Anders is geheel opnieuw installeren.

leesvoer

trojanscanner online

online virusscanner

Gratis virusscanner AVG heb ik persoonlijk beter ervaring mee dan Norton 2004, norton vertraagd je systeem bij het opstarten en na het installeren van AVG virusscan haalde die er bij mij 2 trojans af die Norton nooit heeft waargenomen.

Laatst bewerkt:
ja reeds een aantal keren via adware en spybot search een scan gedaan, tevens een aantal malen northom opnieuw geinstalleerd volgens methode die symantec aangeeft.

Eigenlijk werkt northon goed behalve een volledige systeemscan.

als ik dus symantec lees betekend dit dat mijn probleem niet opgelost kan worden ????

Kloppen die foutnummers wel? Is het nou 3019.1 of 3019.11? Denk toch dat Saldos er aan te pas moet komen! In die link staat dat je een logfile kan opsturen, maar of dat oplost....:rolleyes:

het is error 3019.1. Wie is Santos en hoe informeer ik hem?

Het is Saldos, weet alles van Symantec, onze Norton-expert, hij vindt je vraag vanzelf wel, ff afwachten dus.

Je kan nog even dit topic doorlezen maar erg hoopvol is het niet: *klik* :rolleyes:

Maar je kannie weten, misschien is het voor jou wel de oplossing met de daar gegeven tips.

Laatst bewerkt:
inmiddels ben ik habdmatig gaan scannen en kom er nu achter dat in c:\program files de zaak vast loopt. Dus hier in deze map zit de oorzaak. wie heeft advies hoe nu verder te gaan ??

door de handmatigescan ben ik erachter gekomen dat norton een conflict heeft met winrar. Deze dus verwijderd, prullebak leeggemaakt en alles is weer oke!!

dank voor jullie meedenken

Nah, daar moet je dan ook maar achter zien te komen, alhoewel ik dat zelf ook heb gehad met de taalmodules in Windows, bleef ook daarop steken. Je kan eventueel wel eens proberen .rar toe te voegen bij Smartscan (ik heb 2003). Rechtsklik op NAV-icoon rechtsonder, klik op Opties en vervolgen aanstippen Bestanden scannen met Smartscan en dan klikken op Aanpassen. Of lees dit eens: How to configure Norton AntiVirus to scan all files. Nou ja, zomaar wat suggusties op de zaterdagmorgen.

inderdaad heb ik de aanwijzingen op de site van symantec meerdere malen uitgevoerd, maar zonder resultaat. Uiteindelijk blijkt na afzonderlijk sannen van mijn mappen dat in c:\program files een conflict onstond met norton. Toen ben ik afzonderlijk alle bestanden in deze map gaan scannen en ja hoor de fout zat in winrar welke ik heb gedownload van download.com.
Vervolgens deze verwijderd en alles werkte weer naar behoren.
Opnieuw winrar gedownload maar nu de nederlandse versie aan daar zit geen conversie probleem in.

dank voor je aandacht !

Ik ben er achter gekomen als je winrar rechtstreeks download vasn rarlab en dan de ned.versie er geen conversieprobleem is met northon . Als je van download.com de versie ophaalt dat heb je wel een conversieprobleem. Raar maar echt waar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan