Norton 2002 of 2004?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Linto
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@mierenhoop1: welkom bij Helpmij :)

@mierenhoop2: ik heb momenteel de trialversie van Norton Antivirus 2004 draaien, en bij mij loopt alles lekker, behalve het opstarten duurt een beetje langer. Volgens mij heb jij Norton Internet Security 2004 geinstalleerd. Ik heb enkel het antiviruspakket geinstalleerd, en daarin vind ik toch geen anti-spam en popup-killer.

Ik moet wel toegeven dat ik nooit echt een grote voorstander ben geweest van de Internet Security- en Systemworkspaketten van Symantec, maar over het antiviruspakket ben ik altijd wel tevreden geweest, het doet zijn werk zoals het hoort, en meer verlang ik niet :cool:

Geplaatst door mierenhoop
Ik ben zelf ook over gegaan van Norton 2002 naar 2004 en heb op het ogenblik problemen met het internet die ik met Norton 2002 niet had. Norton 2004 controleert op het ogenblik zo goed naar welke webpagina ik ga dat het minuten lang duurt voordat ik de pagina voor heb.Je moet je zelf maar achter de oren krabben voor je de nieuwe versie aanschaft. Misschien is uitproberen met die van iemand anders een optie. Veel meer mogenlijkheden ten opzichte van 2002 zitten er niet op 2004. Een goede pop-up killers en anti-spam kan je ook gratis via het internet downloaden. Je moet het zelf maar beslissen! Groetjes!!!

Mierenhoop, Welkom op helpmij :)

Wat betreft jou probleem is totaal anders dan het probleem van Linto.
Jij hebt NIS en hij NAV.
Jij hebt een probleem met het langzaam laden van pagina's en hij heeft het over het feit dat hij bang was dat de pc langzamer zou gaan omdat het een zwaardere programma is.
Dus totaal andere geval.

Maar voor jou is er ook een oplossing.
Lees dit maar en kijk of dat je probleem oplost:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...c125698400324386?OpenDocument&src=bar_sch_nam

:thumb: Jullie hebben gelijk. Ik was behoorlijk geirriteerd ever het feit dat Norton niet op de juiste manier bij mij werkte. bedankt voor jullie advies! Inmiddels Norton 2002 weer geinstalleerd en ben weer tevreden. groetjes!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan