Norton 2003 Geheel verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

renkumertjesimo

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Berichten
44
Hoe krijg ik Norton antivirus en Norton internet security 2003 echt HELEMAAL van mijn pc?
Ik heb hem al ungeinstalleerd. Welke mappen en bestanden kunnen allemaal weg? Ik hoorde ook iets over start - uitvoeren - regedit, maar daar ben ik niet bekend mee, dus dat wil ik liever van professionals horen. Ik heb norton verwijdert omdat ik eigenlijk meer problemen door dat programma heb gekregen dan dat tie weg heeft gehouden.

is er ook nog een goede simpele firewall? Die echt op de achtergrond werkt? Voor tegen pop ups gebruik ik google werkbalk.

Als jullie mij kunnen helpen met het volledig weghalen van alle bestanden van Norton en Systemec enz, ook live-up-date staat nog op mijn pc:confused:

Bedankt!
Groetjes Simon
 
Nog al een gedoe??
Je download het progje en runt het en je bent klaar!!
 
:S :confused: ik heb het prgramma gebruikt maar norton enz staat nog steeds in de log van hijack this:

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 21:45:36, on 16-9-04
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

[Mod edit]Zie het antwoord van Raymond Bos, waar je de Hijackthis log kwijt kunt.[/Mod edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door crash
Met het programmaatje RNISUPG.exe kun je Norton volledig laten verwijderen:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/nisintl.nsf/ddocid/20011121114636928

Begrijp ik het nou goed en heb je zowel Norton antivirus en Norton internet Security geinstalleerd?
In Norton Internet security zit Norton antivirus ook.:confused:

Hallo Crash

FF een vraag tussendoor wat zijn dan de verwijdering tools voor; NortonSystemWorks 2004,inclusief de NortonAntivirus

Groet,

JacK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan