Norton 2003 Pro geinstalleerd en toch Yahak virus te pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door pete1
is je nog niet opgevallen dat iedereen die op dit forum melding maakt over een virus besmetting gebruikt maakt van norton. :D

duidelijk niet mijn favoriet.

wel bekend is lang niet altijd beter.

dit is mijn voorkeur.

http://www3.ca.com/Solutions/ProductFamily.asp?ID=156

updates zijn bijna dagelijks.

goed uit te proberen naast norton en deinstalleerd volledig indien nodig.

pe.

En niet duur:thumb:

Geplaatst door Tranzy
Bij mij was het trouwens het Yaha.k virus.

Gebruik jij trouwens ook Norton ?

Ja ik gebruik ook Norton. Ik gebruik Norton internet security 2003 Professional Edition.

Geplaatst door Tranzy
Maar waar ik een beetje mee zit is dat ik erg tevreden WAS met NAV2003 maar nu ik dat virus heb begin ik toch te twijfelen.

Wat is volgens jullie een goede virus scanner + email.

Ik ken NAV2003 niet, maar ik gebruik Norton Corporate Edition 7.6. Ik vind dat een prima scanner.

Probleem met ELKE scanner is dat nieuwe virussen er altijd eerder zijn dan nieuwe anti-virus definities.

Je virusscanner is NIET je belangrijkste verdedigingsmiddel tegen virussen; dat ben je zelf.

Auk

Geplaatst door Tranzy
Ik ben ook getroffen door het Yahak Virus. Kon geen .exe file meer openen :eek:. Gelukkig kon ik nog het internet op om mijn pc online te scannen en het op te lossen.
Maar waar ik een beetje mee zit is dat ik erg tevreden WAS met NAV2003 maar nu ik dat virus heb begin ik toch te twijfelen.
Wat is volgens jullie een goede virus scanner + email.
Hij moet goed draaien onder WinXP SP1

Dit kan met elke virus scanner gebeuren. Zo heb ik iemand gezien die Panda virus heeft en die ook besmet is met het yaha virus. Maar Panda software noemt het geen yaha virus maar "lentin" virus. Zie hier:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=666708#post666708

even off-topic

Was mijn Video kaartje kwijt plots in mijn Systeem ! ??

Trouwens wel een leuk en handig idee om je systeem details te kunnen invoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan