norton 2003 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarinDronkers

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Hoi allemaal,
Ik heb norton anti-virus 2003 bij mijn computer gekregen en was voorge"installeerd. Hij werkte op een gegeevn moment niet meer. Heb hem toen verwijderd, maar in win XP was toen ook een probleem: HTMLpagina's werden niet meer weergegeven... Heb dit opgelost door win XP opnieuw te installeren, toen werkte het weer. Toen ik echter norton av 2003 weer wilde installereen, begon hij wel met installatie, haLverwege gaf hij aan dat door een interne fout de installatie niet kon worden voortgezet. Hierna bleek het probleem van de HTMLpagina's weer terug te zijn.... heb dus winXP weer opnieuw geinstalleerd...., maar kan dus nu niet norton av2003 installeren... wat te doen?
groetjes
Karin

Hoi SJJ,
softwareCD was van Dell (op cd met allerlei ondersteuning), zij zeggen dat de de software na 3 maanden verloopt en adviseren een hele schone installatie van winXP, maar dat is niet nodig.
terminal service was gestart.
Heb nog liveupdate en livereg verwijderd, deze stonden er nog op.
Geen virussen of trojan horses
met adaware 6.0 spyware verwijderd.
Ik heb besloten om norton maar te laten zitten en AVG te downloaden. Bedankt voor de tip.

groetjes
Karin

Verstandiger lijkt me deze.

Die van wajang is voor 2000/2001/2002 en niet voor 2003.

Geplaatst door sigma
Verstandiger lijkt me deze.

Die van wajang is voor 2000/2001/2002 en niet voor 2003.

:) Die link van Wajang leidt naar de link van jou en daar staat " How to uninstall Norton AntiVirus 2003 or earlier by using the Rnav2003.exe removal utility." Het tooltje is alleen niet geschikt voor 2004 maar dat is nu niet aan de orde.

Hoi allemaal,
Heb besloten Norton niet meer te installeren, maar met AVG te werken. Bedankt voor de uninstalling tips.
groetjes
Karin

Bedankt, ik heb wat rondgeneusd, maar volgens mij zat hij er niet bij. Ik wil het niet weer opnieuw proberen, want dan moet ik XP weer installeren.
AVG werkt ook goed.
groetjes
Karin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan