norton 2003 verwijderen hoe ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
174
Ik heb norton 2003 op mijn comp staan deze is op 3-3-2004 verlopen nu heb ik 2004 liggen is het nu beter om 2003 te verwijderen en zo ja dan hoe?
(met het deinstal progr of via software).
Of kan ik 2004 er overheen draaien.
(het zijn geen legale versies). mijn besturings systeem is XP. wie kan mij helpen.
 
Je gaat naar software en je verwijderd Norton.
Op de site van Norton kun je een verwijdertool downloaden. Ik ben aan het branden op de andere pc dus ik kan de link niet geven. Als je even goed hier in Helpmij op zoeken kijkt naar berichten met Norton en de naam Saldos dan kom je er wel op.
 
Je hebt het bestand rnav.exe of zo nodig dan.
Maar Norton verwijderen op de reguliere manier kan ook. En daarna herstarten en de 2004 setup starten (heb het zelf destijds zo ook gedaan)
 
Hoezo verlopen?
Wanneer je 2003 de-installeerd en weer opnieuw installeerd krijgt hij weer een nieuwe ingangsdatum en is hij weer een jaar geldig!
Ik doe nu al vanaf okt/nov met mijn norton 2003 en hij is nu pas in 2005 verlopen

groetjes Edith
 
Als je hem gewoon verwijderd en opnieuw installeert blijft de datum gehandhaafd. Wat je beschrijft kan wel, maar dan moet je wel iets meer doen.
 
Dan moet je eerst je schijf formatteren :D of knap thuis zijn in het register ;)
 
Heb ik dan per ongeluk iets heel slims gedaan?
De pc waar ik nu op werk heb ik nooit geformateerd. Omdat op deze pc Xp door My com is meegeleverd zonder Cd rom.
En net even naar de abbonements status gekeken en deze is tot 31-10-2004 geldig. Ik heb hem in 2002 gekocht en voor het eerst op de pc gezet.
De andere pc's waarhij ook op geinstalleerd is, zijn wel geformateerd omdat daar eerst 98se op stonden

groetjes Edith
 
Meid, je bent een enorme mazzelkont :D
Als dit je gelukt is zonder foefjes is het wel verwonderlijk. Dan heeft Norton een aardig steekje laten valen.
 
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd, maar... nee hoor. Ben daar blijkbaar niet slim genoeg voor.:eek:
 
Als je norton 2004 installeerd dan vraagt hij zelf als je het verwijderen moet.
Ik ben zelf norton gebruiker.
 
heb norton verwijderd via software, daarna 2004 geinstaleerd en alles loopt prima bedankt voor de reactie's.
 
Normaal vraagt in het begin of je de oude versie wil verwijderen.
Maar als verder alles goed loop zou ik er niets meer aandoen.
 
Geplaatst door Edith1
Hoezo verlopen?
Wanneer je 2003 de-installeerd en weer opnieuw installeerd krijgt hij weer een nieuwe ingangsdatum en is hij weer een jaar geldig!
Ik doe nu al vanaf okt/nov met mijn norton 2003 en hij is nu pas in 2005 verlopen
groetjes Edith

Edith1,
Je hebt gewoon mazzel, want normaal gebeurd dit niet.
 
Meid, je bent een enorme mazzelkont
Als dit je gelukt is zonder foefjes is het wel verwonderlijk. Dan heeft Norton een aardig steekje laten valen.


Ik heb al zitten denken hoe ik dat toen gedaan heb
Ik heb nogal eens de neiging om als ik iets van de pc gehaald heb, om start>Zoeken> het betreffende programma intypen> en vervolgens alles restjes van het programma die nog te voorschijn komen daar ook nog eens te verwijderen.

Ik weet niet zeker of ik dit toen ook gedaan heb, maar het valt natuurlijk altijd uit te proberen als je Norton 2003 verlopen is toch? en dan eens kijken wat hij doet als je hem opnieuw installeerd. Een nieuwe versie kopen kan dan altijd nog

Groetjes Edith
 
Je hebt helemaal gelijk, maar wat je er voor moet doen is toch wat ingewikkelder, tenzij je de pc formattert. Maar misschien heb je het wel per ongeluk gedaan.
 
Ja ik zal best iets per ongeluk gedaan hebben. Alleen deze pc is nog nooit geformatteerd geweest, daar ben ik 100% zeker van
Ik ben nu erg benieuwd wat ik dan verder per ongeluk gedaan heb:D

Groetjes Edith
 
Zo lukt het je echt niet hoor. Je moet minimaal heeeel erg goed de weg weten in je register en dan nog geloof ik niet dat je het kunt vinden. Een bedrijf op het gebied van beveiliging is natuurlijk niet gek :)
 
Elisa, het is zo makkelijk dat je het best per ongeluk zou kunnen doen.
 
Je maakt me echt nieuwsgierig :D Fluister dat dan maar eens in mijn oren ;) Ik moet het zo weer doen want mijn virusscanner is werkt niet goed. Al bij de installatie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan