Heb norton antivirus 2003
Sinds gisteren krijg ik de melding:
Uw virusdefinities zijn verouderd . Voer LiveUpdate uit
om de meest recente virus definities op te halen.
Heb ik gedaan hoewel dat normaliter automatisch gebeurd.
Dan krijg ik het volgende bericht dat er een update gevonden is voor norton Internet security programma updates
(ik heb geen norton security) maar norton antivirus 2003., en norton firewall 2003
Ik doe volgende zoals gebruikelijk en krijg rood kruis door norton internet security prigramma updates met de volgende info :LU1806: Geen van de door u geselecteerde 1 updates kunnen worden geïnstalleerd. Klik voor meer informatie op het plusteken naast de niet-geïnstalleerde update(s). Alle beschikbare updates zijn geselecteerd.
Heb Nav opnieuw geinstalleerd en alle updates opnieuw opgehaald.
Heb even in Rapporten gekeken en de viruslijst maar die is bijgewerkt tot Backdoor.IRC.Jemput September 12, 2003
De laatste is W32.Titog.C.Worm discoverd 23/9 en protection 15/9
Dus zo te zien zijn mijn updates oke op die laatste na dan.
Wat moet ik doen om dat gekke rode kruis weg te krijgen en de virusdefinities up to date houden?
alvast bedankt
Sinds gisteren krijg ik de melding:
Uw virusdefinities zijn verouderd . Voer LiveUpdate uit
om de meest recente virus definities op te halen.
Heb ik gedaan hoewel dat normaliter automatisch gebeurd.
Dan krijg ik het volgende bericht dat er een update gevonden is voor norton Internet security programma updates
(ik heb geen norton security) maar norton antivirus 2003., en norton firewall 2003
Ik doe volgende zoals gebruikelijk en krijg rood kruis door norton internet security prigramma updates met de volgende info :LU1806: Geen van de door u geselecteerde 1 updates kunnen worden geïnstalleerd. Klik voor meer informatie op het plusteken naast de niet-geïnstalleerde update(s). Alle beschikbare updates zijn geselecteerd.
Heb Nav opnieuw geinstalleerd en alle updates opnieuw opgehaald.
Heb even in Rapporten gekeken en de viruslijst maar die is bijgewerkt tot Backdoor.IRC.Jemput September 12, 2003
De laatste is W32.Titog.C.Worm discoverd 23/9 en protection 15/9
Dus zo te zien zijn mijn updates oke op die laatste na dan.
Wat moet ik doen om dat gekke rode kruis weg te krijgen en de virusdefinities up to date houden?
alvast bedankt