Norton (2004) Live update

Status
Niet open voor verdere reacties.

BellaBella

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Hoi,

Gisteren wilde ik een scan maken van mijn harde schijven en dacht "eerst even Norton Live update draaien" Het gekke is; het programma geeft wel aan dat hij de betreffende updates heeft opgehaald maar wanneer ik in het overview scherm van norton kijk staat er a) een uitroepteken (niet goed) en b) de virusdefenities van de laatste keer dat ik de update draaide (12-november das dus ook niet goed) De vernieuwingsdatum is overigens pas in juni 2007.

Misschien handig om te vermelden dat ik een paar weekjes geleden een VirusBurst probleem had (Overigens vakkundig opgelost door team Nucia.nl)

Herkent iemand dit??

Laatst bewerkt:
Download hier eens de laatste virusdefinities en installeer ze, dat even nu, ervoor zorgen dat je de laatste hebt.

Doe dat verwijderen dat wel via deze officieele Removal Tool voor Norton, anders krijg je geen goede / volledige deinstallatie.

Bedankt voor de tips en hints:thumb:

Ben nu op werk, ik ga hier vanmiddag mee aan de slag. Ik laat bog weten hoe dit afloopt.

Groetjes,
BellaBella

Ben ik weer,

Om een lang verhaal kort te maken heb ik met de remove tool Norton verwijderd en Avast maar geinstalleerd.
Nog bedankt!

groetjes,
BellaBella

Avast: een goede keus!:thumb:

Vergeet niet bij Avast de automatische updates - functie aan te zetten he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan