Norton 2004 Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Berichten
238
Ik heb een Intell Pentium III 667 systeem met 385 MB geheugen. Dit systeem is aangesloten op kabel internet.
Daarop zit onder meer Norton 2004 Pro en Windows XP. Alles is "ge-update".
Als ik ga surfen met autoprotect ingeschakeld openen mijn vensters erg langzaam. Dit is sinds enkele weken. Als ik autoprotect uitzet openen de vensters binnen 1 a 2 seconden.
Ik begrijp dat Norton alles even na moet kijken en dat dit even duurt. Maar zo lang als nu lijkt me niet de bedoeling.
Wat kan ik doen?
 
Ik denk dat Norton 2004 dan een beetje te zwaar is voor je systeem. Je systeem is al niet zo snel en Norton 2004 is erg zwaar.
 
Je kan inderdaad beter de 2002 versie voor deze PC gebruiken, dat loopt een stuk sneller.
 
Ik heb een Pentium 4 3.00GHz met 1 GB RAM geheugen, maar ook ik heb last van een erg langzame pc met Norton 2004 pro. Wat kan bij mij het probleem zijn. Als ik autoprotect uitschakel is alles weer snel.
 
Norton 2004 controleerd alles wat je doet dus ook als jij intern iets op je PC doet (bv. verplaatst). Als je iets uitpakt of installeerd (verplaatst) waarvan je weet dat het goed is, een nieuwe (legale) cd dan kun je hem even uitzetten.
 
Laatst bewerkt:
Ken je dat ook uitzetten, want als ik iets wil installeren, gaat hij eerst alles scannen..
 
Onder in je taakbalk klik met de R.muisknop op de gele monitor en klikken op ,,autoprotect uitschakelen''.
 
Ja, maar dan heb ik helemaal geen bescherming meer.

Steeds als ik iets wil installeren komt er zon popup bezig met scannen van bestand blabla.cab. Daar word ik zo langzamerhand wel een beetje gek van...
 
Je mag het alleen doen zoals ik hierboven beschreven heb (dus NIET online !).
 
Norton 2004 =>2002

Nou ik heb 2004 eraf gehaald:( en 2002 geïnstalleerd. Inderdaad is het surfen nu sneller te doen.
Het is wel jammer van m'n 2004. Als iemand nog een oplossing heeft waarbij 2004 wel kan hoor ik dat graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan