Norton 2004 wil weer eens niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Norton al een aantal keren verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft...
En Gezina.. ik kreeg ook de indruk dat Winrar de schuldige was.. ik ga even die link lezen.

Kun je mappen afzonderlijk scannen??? Ik kan niet precies zien waar Norton die foutmelding geeft namelijk.

Afzonderlijke elementen scannen
Start Norton AntiVirus.
Klik op Scannen op virussen in het hoofdvenster van Norton AntiVirus.
Klik in het deelvenster Scannen op virussen op de scan die u wilt uitvoeren.
Klik onder Acties op Scannen.
Als u kiest voor het scannen van alle verwisselbare stations of van een diskette, wordt de scan automatisch gestart. Als u kiest voor het scannen van stations, mappen of bestanden, wordt er een dialoogvenster weergegeven waarin u kunt kiezen welke stations, mappen of bestanden u wilt scannen.
Klik in dit dialoogvenster op Scannen wanneer u een keuze hebt gemaakt.
Wanneer de scan is voltooid, wordt er een scanoverzicht weergegeven.
Als u het overzicht hebt bekeken, klikt u op Voltooid.

Kijk eens verder in de Help van je AV en tik scannen in, zijn nog meer opties.

Ik heb de mappen een voor een gescand, en kwam tot de ontdekking dat hij de melding gaf bij Local Settings en en dan in Temp intenet files , heb vervolgens de map geleegd en ben Local Settings weer gaan scannen, maar hij komt weer met dezelfde melding.
Als ik de mappen afzonderelijk scan in Local Settings dan geeft hij geen melding maar als ik de map Local Settings scan komt hij wel weer met de melding, ik snap er niet meer van..
Verborgen bestanden had ik ook zichtbaar gemaakt.

Lerosa,
Even een vraagje: heeft die map van local settings administratieve rechten?
ZO niet, kan je dan die map administratieve rechten geven en dan opnieuw scannen?

Hoi Saldos, dat weet ik eigenlijk niet.. maar hoe kan ik die precies adminstratieve rechten geven?

Niks lukt meer hoor. ik heb van ellende norton weer verwijderd..maar ik weet zeker dat als ik hem opnieuw installeer dat ik heb probleem dan terug heb..
Ik heb een hoop bestanden vewijderd, maar dan krijg ik die melding weer in een andere map.
Iemand nog een ander idee misschien??

Mijn idee is norton vergeten en NOD32 ofzo gebruiken, maar je had er al voor betaald zeker? :rolleyes:

Ik had Norton ondertussen verwijderd via configuratiescherm/software.
Maar wat kan ik nog handmatig verwijderen zodat ik weet dat alles weg is.??
Dan wil ik hem daarna nog een keer opnieuw proberen te installeren... misschien dat ie dan ook de goede datum geeft van de abonnement status.
Op een andere pc gaf ie wel de datum van de dag aan.

Dit is voor Norton 2003 en ik heb er 2004 opstaan, of maakt dat niet uit??

Maakt niet uit. Het zijn bijna dezelfde register bestanden.

Nou ik heb echt alles gedaan hoor.. maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen...
Ik heb nu maar even een trial versie gedownlaod en geinstalleerd.. die doet het zonder problemen (wat ik ook niet snap hoor) maar die kun je helaas maar 15 dagen gebruiken....

Lerosa, geen probleem.
Indien het een trial versie is van NAV 2004, dan kun je die gewoon activeren tot een volle versie door de activeringscodedie je hebt gebruikt in de volle versie van NAV in te vullen in de trial versie.

Hoi Saldos, waar kan ik die activatie code dan vinden.. het origineel heb ik kunnen installeren zonder code.
Er wordt wel steeds gesproken over een activatiecode.. maar ik snap daar ook nog steeds niks van. Er werd mij ook niet om een code gevraagd. Er zat een cdrom en boek in de doos van Norton............ maar een code heb ik echt niet gezien.

ach ja, even vergeten.
Alleen de engelse versie heeft een activeringscode. De Nederlandse versie heeft dat niet.

Dus je moet dan toch de trial versie verwijderen en dan de volle versie weer installeren.

Ja dat kan ik doen, maar ik vrees dat ik dan weer met hetzelfde probleem kom te zitten.
Maar dat zien we dan wel weer.

Sorry Lerosa,
Ik zag je pb en je wilde een activeringscode hebben.
Helaas heb ik die niet voor je omdat de activeringscode maar op 1 Norton CD-ROM werkt altijd.

Dus ik raad je aan om de symantec helpdesk te bellen daarvoor. Die krijgen elke 14 dagen een nieuwe activeringscodes die ook maar 14 dagen actief zijn en daarna komen er nieuwe.

Ik denk dat het nummer van de symantec helpdesk 020- 5040 511 is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan