norton 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe bedoel je "annuleren" ?? als je op icoontje naast je klok met de rechte muisknop klikt kan je toch "uitschakelen" of "auto-protect uitschakelen" aanklikken

Ik had NIS 2004 aangekocht via Internet.Het icoon in de taakbalk stond op disable en kon geen updates meer maken.Het icoon dubbelklikken gaf ook al geen reaktie meer.Er werd geadviseerd om alles te deleten en weer opnieuw te installeren.Maar nu kan ik zelfs dat niet meer deleten ?

kan je via Configuratie-scherm --> Software deze NIS verwijderen, PC opnieuw opstarten en dan opnieuw installeren, zou moeten gaan.

en als je Install CDRom met NIS opstart en opnieuw begint met installatie, dan krijg je toch eerst keuze om NIS te deinstalleren, dacht ik

Als ie hem heeft gedownd heeft ie die waarschijnlijk niet.

dat maakt toch niet uit, opstarten moet ie toch wel kunnen

En als je via Software niet voor verwijderen maar wijzigen kiest?

ik heb via norton een programma gedownload die de nodige delen uit het register haalden om alles te kunnen annuleren .Volgend probleem ik kan niet herinstalleren bij de scanning voor het installeren kreeg ik een melding van een virusinfectie. c:\restore\temp\A01009510.CPY is infected by backdoor trojan.Bij het intalleren kreeg ik een errormelding en werd de installatie afgebroeken.Wat nu ?

Om die trojan kwijt te raken zul je systeemherstel uit moeten schakelen. Dan offline en in de veilige modus scannen. (met welke scanner dan ook) Heb je al gekeken bij Symantec op de site?
Kun je wat meer lezen en vind je overduidelijk de uitleg hoe en wat.

Symantec

Geplaatst door marcsab
ik heb via norton een programma gedownload die de nodige delen uit het register haalden om alles te kunnen annuleren .Volgend probleem ik kan niet herinstalleren bij de scanning voor het installeren kreeg ik een melding van een virusinfectie. c:\restore\temp\A01009510.CPY is infected by backdoor trojan.Bij het intalleren kreeg ik een errormelding en werd de installatie afgebroeken.Wat nu ?

Je moet even zeggen welke error melding je kreeg marcsab, want dan kunnen we je beter helpen met je probleem.

Hier kun je een tool downloaden die NIS 2004 verwijderd:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256abe00615e20?OpenDocument&src=bar_sch_nam

En de restore map leeg je door de restore uit te schakelen. Zie hier:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...567ac0063608c&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Ik zou in iedere geval ook even voor alle zekerheid een virus scan doen nadat je de restore map hebt geleegd op www.housecall.nl om te kijken of je in andere directories ook een virus of trojan hebt.

Ik heb het probleem inderdaad kunnen oplossen.Bedankt.Sorry voor het niet markeren als opgelost zijn.
Mvg,
MARC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan