Norton 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Impreza555

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
3
Wie kan mij helpen??

Ik heb pas geleden Norton 2004 gekocht en bij het instaleren gaat er iets fout.

Ongeveer de helft wordt geinstaleerd en dan stop het programma en krijg ik een foutmelding dat er een fout is ondekt en dat het instaleren gestopt is.

Heeft iemand hier ook last van gehad en wat heb jij er aan gedaan om toch Norton te instaleren.


BvD.
 
Zou je de exacte foutmelding even willen vermelden?

Over welk programma van Norton gaat het eigenlijk? Norton Antivirus 2004? Norton Internet Security 2004? Norton Systemworks 2004?
 
Het bericht wat ik te lezen krijg gaat als volgt:

Setup-fout.

Het instralleren van Norton Antivirus 2004 is mislukt. Wilt u het nogmaals proberen.

En dan de keuze tussen ja of nee.

Als ik voor ja kies komt dit bericht gewoon weer terug.

Inderdaad heb ik al eens Norton op mijn computer gehad en deze gewoon verwijderd bij Software in Windows XP.
 
Geplaatst door Impreza555
Inderdaad heb ik al eens Norton op mijn computer gehad en deze gewoon verwijderd bij Software in Windows XP.

Okee. Waarschijnlijk staat er nog één en ander in het register van de oude Norton-versie en ligt dat nu dwars. Om dit euvel te verhelpen moet je even het rnav.exe-tooltje voor de betreffende versie van Norton draaien. Als je even aangeeft wélke Norton je hebt verwijderd (NAV of NIS plus jaartal), dan geef ik de juiste link even.
 
Beide bedankt, maar nadat ik dit programmaatje heb laten draaien en na controle in mijn register, heb ik geprobeerd om NAV 2004 weer te installeren maar zonder positief resultaat.
 
Welkom op Helpmij:) Ik verzet de vraag even naar een geschiktere plek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan