Norton 2005 ligt dwars, HELP !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Iemand ander dit probleem ook al tegen gekomen ?

Sinds ik Norton Antivirus 2005 heb geinstalleerd kan ik geen mail meer binnen halen en verzenden !:(
Het rare is dat ik Hotmail wel binnen kan halen via OE, maar mijn gewone planet mail niet !??? :eek:

Als ik de optie in- en uitkomende mail scannen, in NAV2005 uitschakel komt alles gewoon binnen. :8-0:

Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn ? Bij NAV 2004 stond ook alles zo ingesteld en werkte het wel

Groeten,

Remy

Krijg je nog een (fout)melding or something? Misschien moet je een Programma-controle doen om te zien of er nog toestemming moet worden gegeven.

Gezina,

Ik krijg de volgende melding in OE:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.planet.nl (1)', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

Als ik dus in-en uitgaande mail uitschakel in NAV2005 is er niks aan de hand ! :confused:
Ik dacht eerst dat er iets met de mailserver was van Planet, maar het zit hem toch blijkbaar in NAV2005.

En wat bedoel je eigenlijk met scannen van programma's ? Heb het systeem pas laten scannen door NAV

Gezina,

Mijn problemen zijn voor het moment opgelost ! :)
Maar heb ik tevens de vraag over een ander probleem wat steeds vaker opduikt. Namelijk @home abonnementen (kabel) waar de PC's met XP+Sp2 en NAV2005 en Zonealarm ook dezelfde problemen schijnen te hebben.

Ik heb met de @home medewerkers al herhaaldelijke discussies gehad over de oorzaak hiervan. Iedereen schuift de schuld dus op de andere (software)partijen.
Weet jij misschien of hier iets meer bekend over is en of dit alleen de @Home abonnees treft. (en die heb ik aardig wat in mijn kennissen kring !)

Groeten,

Remy

Ik heb volgens mij een gedeeltelijke oplossing voor het Norton vs. @Home verhaal !

In NAV dien je bij de e-mail instellingen de optie hoe te reageren bij een virus op de "vraag mij wat te doen" mogelijkheid aan te vinken. En onderaan de optie "wormen blokkeren' uit te schakelen.
Op deze manier wordt je mail toch gescand maar vinden er geen haperingen meer plaats bij @Home :p

Tot nu toe werkt dit goed bij de @Home abbo's !
Blijft het toch raar dat ik bij mijn eigen Planet account gewoon alles op de standaard instellingen kan laten staan nu en er geen problemen meer zijn, dus zal wellicht @Home toch ook eens serieus naar dit probleem moeten kijken, want dit zit volgens mij wel degelijk ook aan de kant van @Home.

Groeten,

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan