Norton 360 abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariane01

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
444
Ik heb verleden week mijn abonnement niet meer verlengd wegens te duur en ontvang regelmatig meldingen om terug te abonneren. Nochtans voert Norton 360 blijkbaar zijn taken verder uit (live update, smart scan, enz...).
Is dit normaal?
 
Nee, dat is niet normaal. Zonder abonnement krijg je geen ondersteuning, updates en patches meer. Het verlopen wordt meestal aangegeven met rode kruizen/meldingen en het aantal resterende dagen staat in het hoofdscherm. Je hebt toch niet je bankrekeningnummer in het account gezet? Automatische verlenging? Dat moet je nooit doen.

Norton 360 kun je normaal via "software/apps verwijderen" verwijderen als je dat wilt.

Overigens hoeft Norton niet duur te zijn maar dan moet je zoeken op internet naar bedrijven die sleutels verkopen/aanbieden en niet bij Norton zelf of je moet bij de laatste geluk hebben met een scherpe aanbieding. Ga nooit akkoord met automatische verlenging e.d. Geen bankrekening geven en in het account deze optie direct uitschakelen.
 
Laatst bewerkt:
Geen bankrekeningnummer opgegeven en geen automatische verlenging. De rode melding "uw abonnement is verlopen" ontvang ik wel. Dus voorlopig maar afwachten zeker?
 
Staat het aantal dagen dat je tegoed hebt niet aangegeven? Er staat Abonnementsstatus: 46? dagen resterend.

Als het toch verlopen is, kun je beter de-installeren en naar Windows beveiliging gaan (via Instellingen) en daar mogelijk Windows Defender inschakelen. Mogelijk gaat dat na de-installatie automatisch. Weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Er staat bij abonnementsstatus: verlopen. Ik ga Norton deïnstalleren en overschakelen naar Defender.
Bedankt voor je hulp Senso.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan